Okazuje się, że bycie nią ma jednak cenę, którą nie każdy jest w stanie zapłacić: utrata przyjaciół i członków rodziny, zwolnienie z pracy, cztery złamane żebra, dwanaście tysięcy dolarów i dziewięć operacji.
Zobacz również
Brzmi niewiarygodnie? Wyjaśnienie jest bardzo proste. Sabel Gonzales urodziła się jako mężczyzna i przeszła operacje zmiany płci. Droga, którą musiała przebyć, aby w pełni stać się sobą, była bardzo wyboista.
Kampania została zrealizowana przez markę I AM Vodka.
Zobaczcie cały spot:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W innym odcinku naszego cyklu pisaliśmy już o reklamie, która porusza temat transgender. Z pewnością kojarzycie kampanię Nike Unlimited – tutaj >> całość.
PS 2
Inne pomysłowe reklamy wódki, które z pewnością Was zainteresują:
PS 3
Przeczytajcie też artykuł, w którym piszemy o najnowszym spocie Johnnie Walker z Podsiadło i Bogusławem Lindą. Do Waszej dyspozycji tutaj >> .
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!