Reklama dnia: Zanim uratujesz człowieka, pamiętaj o idealnym selfie. Nowy kanon obsesji XXI wieku

Reklama dnia: Zanim uratujesz człowieka, pamiętaj o idealnym selfie. Nowy kanon obsesji XXI wieku
Mówi się, że świat oszalał. Rozwój technologii zmienił nas nie do poznania. Śpimy ze smartfonami, dzień rozpoczynamy od przejrzenia mediów społecznościowych, a obiad zamawiamy przez aplikacje z dostawą pod sam dom.
O autorze
1 min czytania 2017-07-14

FilmSuez – niezależna wytwórnia filmowa z Argentyny pokazuje, jak ludzie ignorują zdrowy rozsądek by osiągać idiotycznych celów.

Bezglutenowe pierożki, brak WiFi na obiedzie u babci, czy zbyt mało retweetów – to powoduje, że stworzyliśmy nowy kanon obsesji w XXI w. W jednym ze spotów potwornie głodni rozbitkowie znajdują puszkę tuńczyka, by zaraz znów wrzucić ją do oceanu, gdyż zawiera zbyt dużo… rtęci?

W drugim spocie z kolei widzimy ratowników medycznych, którzy, aby uratować człowieka, muszą najpierw zrobić dobre selfie 😉

Kampania zdobyła brązowego Lwa na festiwalu Cannes.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Jakiś czas temu Apple zaprezentowało nam wizję APPokalipsy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Teraz, dzięki aplikacjom mamy więcej możliwości, jednak co by się stało, gdyby nagle wszystko przestało działać?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Apokalipse w zupełnie inny sposób zaprezentował producent Tequili. Nie znasz dnia ani godziny mówią, ale apokalipsa przyjdzie prędzej czy później. Zanim jednak to nastąpi… Jose Cuervo przypomina, by nie zmarnować żadnego dnia!