FilmSuez – niezależna wytwórnia filmowa z Argentyny pokazuje, jak ludzie ignorują zdrowy rozsądek by osiągać idiotycznych celów.
Bezglutenowe pierożki, brak WiFi na obiedzie u babci, czy zbyt mało retweetów – to powoduje, że stworzyliśmy nowy kanon obsesji w XXI w. W jednym ze spotów potwornie głodni rozbitkowie znajdują puszkę tuńczyka, by zaraz znów wrzucić ją do oceanu, gdyż zawiera zbyt dużo… rtęci?
Zobacz również
W drugim spocie z kolei widzimy ratowników medycznych, którzy, aby uratować człowieka, muszą najpierw zrobić dobre selfie 😉
Kampania zdobyła brązowego Lwa na festiwalu Cannes.
PS
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Jakiś czas temu Apple zaprezentowało nam wizję APPokalipsy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Teraz, dzięki aplikacjom mamy więcej możliwości, jednak co by się stało, gdyby nagle wszystko przestało działać?
PS2
Apokalipse w zupełnie inny sposób zaprezentował producent Tequili. Nie znasz dnia ani godziny mówią, ale apokalipsa przyjdzie prędzej czy później. Zanim jednak to nastąpi… Jose Cuervo przypomina, by nie zmarnować żadnego dnia!