Reklama dnia: Zróbmy to razem, czyli jak z obowiązków małżeńskich zrobić dobry viral

Reklama dnia: Zróbmy to razem, czyli jak z obowiązków małżeńskich zrobić dobry viral
Pomimo ciągłej debaty na temat równości płci, wszystkich stworzonych kampanii, nie potrzebujemy badań, by wywnioskować, że wiele rzeczy się nie zmieniło. Większość obowiązków domowych nadal wykonywana jest przez kobiety.
O autorze
1 min czytania 2017-05-10

Podział prac domowych ciągle jest kwestionowany. Nowa reklama Indesit zadaje nam pytanie, co by było gdyby mężczyźnie oddać żelazko, a kobiecie gazetę?

W filmie zatytułowanym „Do It Together”, opublikowanym na Facebooku, widzimy mężczyznę, który jest odpowiedzialny za prowadzenie domu.

Film propaguje jednak idee wspólnego działania!

Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja: J. Walter Thompson Milan.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Procter & Gamble rozpoczął niedawno kampanię #WeSeeEqual, która zwraca uwagę na równość wobec płci. Spot ukazał się przed Międzynarodowym Dniem Kobiet. Istotą filmu jest oswojenie różnych stereotypów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ikea reklamą zawsze trafia w samo sedno. Marka od wielu lat jest wierna zasadzie, że sprzedawać ma nie tylko produkty, ale także marzenia, wrażenia i emocje.

Często mówi się, że ojcowie i ich córki mają szczególny rodzaj relacji, szczególnie w okresie dojrzewania. Wszystko to jest wymownie wyrażone w reklamie: dziewczyna, która wpatruje się w drzwi. Ojciec, którego twarz wykrzywia się wobec niezrozumienia zachowania córki. Potem jest czekanie. Zobaczcie: