Podział prac domowych ciągle jest kwestionowany. Nowa reklama Indesit zadaje nam pytanie, co by było gdyby mężczyźnie oddać żelazko, a kobiecie gazetę?
W filmie zatytułowanym „Do It Together”, opublikowanym na Facebooku, widzimy mężczyznę, który jest odpowiedzialny za prowadzenie domu.
Zobacz również
Film propaguje jednak idee wspólnego działania!
Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja: J. Walter Thompson Milan.
Procter & Gamble rozpoczął niedawno kampanię #WeSeeEqual, która zwraca uwagę na równość wobec płci. Spot ukazał się przed Międzynarodowym Dniem Kobiet. Istotą filmu jest oswojenie różnych stereotypów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Ikea reklamą zawsze trafia w samo sedno. Marka od wielu lat jest wierna zasadzie, że sprzedawać ma nie tylko produkty, ale także marzenia, wrażenia i emocje.
Często mówi się, że ojcowie i ich córki mają szczególny rodzaj relacji, szczególnie w okresie dojrzewania. Wszystko to jest wymownie wyrażone w reklamie: dziewczyna, która wpatruje się w drzwi. Ojciec, którego twarz wykrzywia się wobec niezrozumienia zachowania córki. Potem jest czekanie. Zobaczcie: