Przed nami 37. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 28 marca, w godzinach 15:00 – 16:35. Zapraszamy do wysłuchania trzech prelekcji na temat: reklamy digital OOH, alternatyw do cookies i wdrażania Google Analytics 4. Wydarzenie odbywa się online. Trwa bezpłatna rejestracja.
W marcowej edycji wystąpią: Radosław Gołąb z AMS S.A, Damian Rezner z Screen Network, Marcin Czachorowski z Equativ oraz Mateusz Muryjas, Trener DIMAQ, Analityczny.
Zobacz również
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się na stronie app.livewebinar.com/467-705-504
Agenda:
Prelekcja I, godz. 15:05 Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Poznaj świat reklamy Digital Out of Home”
Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital, AMS S.A i Damian Rezner, dyrektor ds. operacyjnych / członek zarządu Screen Network.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Digital out of home to najmłodsze medium reklamowe w media miksie. Ostatnie 2 lata pokazują, że jego udział w rynku bardzo dynamicznie rośnie. Takie dane nie są zaskoczeniem bowiem digital OOH łącząc w sobie najlepsze cechy reklamy out of home oraz reklamy internetowej. W prezentacji pokażemy czym jest digital OOH, a także zaprezentujemy najbardziej efektowne realizacje reklamowe z kraju i ze świata.
Z tej prelekcji dowiesz się:
- czym jest reklama digital OOH i jaki ma potencjał
- sposoby wykorzystania reklama digital OOH
- jakie są najlepsze realizacje tego typu reklam.
Prelekcja II, godz. 15:35
„Przygotuj się już dziś na jutro bez cookies”
Marcin Czachorowski, senior manager, demand partnerships CEE Equativ
Zniknięcie 3rd party cookies staje się faktem, a identyfikacja użytkownika i monitorowanie kampanii będzie niebawem nie lada wyzwaniem. Poznaj cztery rozwiązania, które pomogą Ci w rzeczywistości cookieless.
Z tej prelekcji dowiesz się:
- czym są alternative IDs (niedaleko pada jabłko od jabłoni)
- na czym polega targetowanie semantyczno-kontekstowe wsparte AI
- jak efektywnie wykorzystywać 1st party data
- ID-less – czy można targetować?
Prelekcja III, godz. 16:05
„Czy Google Analytics 4 da się lubić?
Mateusz Muryjas, trener DIMAQ, praktyk strategii i narzędzi analitycznych, analityczny
Jedni je pokochali, inni znienawidzili. Google Analytics 4, bo o nim mowa, to nowa wersja najpopularniejszego wśród marketerów narzędzia używanego do mierzenia zachowań użytkowników on-line. Podczas DIMAQ Voice opowiem, w jaki sposób płynnie przejść migrację z dobrze znanej nam wersji Universal Analytics i wykorzystać funkcjonalności, które oferuje GA4 w codziennej pracy marketera. Nie będzie łatwo, ale będzie warto!
Z tej prelekcji dowiesz się:
- jakie są różnice między Google Analytics 4 a. Universal Analytics
- dlaczego warto korzystać z Google Analytics 4
- jak przeprowadzić migrację z Universal Analytics do Google Analytics 4
- jakie są najczęstsze błędy podczas wdrożenia Google Analytics 4
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzeń na Facebooku i LinkedIn i otrzymuj informacje jako pierwszy/a!
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!
Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.
Partner technologiczny: LiveWebinar