TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama DOOH, cookies i Google Analytics 4 – DIMAQ Voice #37 już 28 maca

Przed nami 37. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 28 marca, w godzinach 15:00 – 16:35. Zapraszamy do wysłuchania trzech prelekcji na temat: reklamy digital OOH, alternatyw do cookies i wdrażania Google Analytics 4. Wydarzenie odbywa się online. Trwa bezpłatna rejestracja.
O autorze
2 min czytania 2023-03-21

Przed nami 37. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 28 marca, w godzinach 15:00 – 16:35. Zapraszamy do wysłuchania trzech prelekcji na temat: reklamy digital OOH, alternatyw do cookies i wdrażania Google Analytics 4. Wydarzenie odbywa się online. Trwa bezpłatna rejestracja.

W marcowej edycji wystąpią: Radosław Gołąb z AMS S.A, Damian Rezner z Screen Network, Marcin Czachorowski z Equativ oraz Mateusz Muryjas, Trener DIMAQ, Analityczny.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się na stronie app.livewebinar.com/467-705-504

Agenda:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prelekcja I, godz. 15:05
„Poznaj świat reklamy Digital Out of Home”

Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital, AMS S.A i Damian Rezner, dyrektor ds. operacyjnych / członek zarządu Screen Network.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Digital out of home to najmłodsze medium reklamowe w media miksie. Ostatnie 2 lata pokazują, że jego udział w rynku bardzo dynamicznie rośnie. Takie dane nie są zaskoczeniem bowiem digital OOH łącząc w sobie najlepsze cechy reklamy out of home oraz reklamy internetowej. W prezentacji pokażemy czym jest digital OOH, a także zaprezentujemy najbardziej efektowne realizacje reklamowe z kraju i ze świata.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • czym jest reklama digital OOH i jaki ma potencjał
  • sposoby wykorzystania reklama digital OOH
  • jakie są najlepsze realizacje tego typu reklam.

Prelekcja II, godz. 15:35
„Przygotuj się już dziś na jutro bez cookies”

Marcin Czachorowski, senior manager, demand partnerships CEE Equativ

Zniknięcie 3rd party cookies staje się faktem, a identyfikacja użytkownika i monitorowanie kampanii będzie niebawem nie lada wyzwaniem. Poznaj cztery rozwiązania, które pomogą Ci w rzeczywistości cookieless.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • czym są alternative IDs (niedaleko pada jabłko od jabłoni)
  • na czym polega targetowanie semantyczno-kontekstowe wsparte AI
  • jak efektywnie wykorzystywać 1st party data
  • ID-less – czy można targetować?

Prelekcja III, godz. 16:05
„Czy Google Analytics 4 da się lubić?

Mateusz Muryjas, trener DIMAQ, praktyk strategii i narzędzi analitycznych, analityczny

Jedni je pokochali, inni znienawidzili. Google Analytics 4, bo o nim mowa, to nowa wersja najpopularniejszego wśród marketerów narzędzia używanego do mierzenia zachowań użytkowników on-line. Podczas DIMAQ Voice opowiem, w jaki sposób płynnie przejść migrację z dobrze znanej nam wersji Universal Analytics i wykorzystać funkcjonalności, które oferuje GA4 w codziennej pracy marketera. Nie będzie łatwo, ale będzie warto!

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • jakie są różnice między Google Analytics 4 a. Universal Analytics
  • dlaczego warto korzystać z Google Analytics 4
  • jak przeprowadzić migrację z Universal Analytics do Google Analytics 4
  • jakie są najczęstsze błędy podczas wdrożenia Google Analytics 4

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzeń na Facebooku i LinkedIn i otrzymuj informacje jako pierwszy/a!

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)

Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.

Partner technologiczny: LiveWebinar