Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Reklama DOOH, cookies i Google Analytics 4 – DIMAQ Voice #37 już 28 maca

Przed nami 37. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 28 marca, w godzinach 15:00 – 16:35. Zapraszamy do wysłuchania trzech prelekcji na temat: reklamy digital OOH, alternatyw do cookies i wdrażania Google Analytics 4. Wydarzenie odbywa się online. Trwa bezpłatna rejestracja.
O autorze
2 min czytania 2023-03-21

Przed nami 37. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 28 marca, w godzinach 15:00 – 16:35. Zapraszamy do wysłuchania trzech prelekcji na temat: reklamy digital OOH, alternatyw do cookies i wdrażania Google Analytics 4. Wydarzenie odbywa się online. Trwa bezpłatna rejestracja.

W marcowej edycji wystąpią: Radosław Gołąb z AMS S.A, Damian Rezner z Screen Network, Marcin Czachorowski z Equativ oraz Mateusz Muryjas, Trener DIMAQ, Analityczny.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się na stronie app.livewebinar.com/467-705-504

Agenda:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prelekcja I, godz. 15:05
„Poznaj świat reklamy Digital Out of Home”

Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital, AMS S.A i Damian Rezner, dyrektor ds. operacyjnych / członek zarządu Screen Network.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Digital out of home to najmłodsze medium reklamowe w media miksie. Ostatnie 2 lata pokazują, że jego udział w rynku bardzo dynamicznie rośnie. Takie dane nie są zaskoczeniem bowiem digital OOH łącząc w sobie najlepsze cechy reklamy out of home oraz reklamy internetowej. W prezentacji pokażemy czym jest digital OOH, a także zaprezentujemy najbardziej efektowne realizacje reklamowe z kraju i ze świata.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • czym jest reklama digital OOH i jaki ma potencjał
  • sposoby wykorzystania reklama digital OOH
  • jakie są najlepsze realizacje tego typu reklam.

Prelekcja II, godz. 15:35
„Przygotuj się już dziś na jutro bez cookies”

Marcin Czachorowski, senior manager, demand partnerships CEE Equativ

Zniknięcie 3rd party cookies staje się faktem, a identyfikacja użytkownika i monitorowanie kampanii będzie niebawem nie lada wyzwaniem. Poznaj cztery rozwiązania, które pomogą Ci w rzeczywistości cookieless.

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • czym są alternative IDs (niedaleko pada jabłko od jabłoni)
  • na czym polega targetowanie semantyczno-kontekstowe wsparte AI
  • jak efektywnie wykorzystywać 1st party data
  • ID-less – czy można targetować?

Prelekcja III, godz. 16:05
„Czy Google Analytics 4 da się lubić?

Mateusz Muryjas, trener DIMAQ, praktyk strategii i narzędzi analitycznych, analityczny

Jedni je pokochali, inni znienawidzili. Google Analytics 4, bo o nim mowa, to nowa wersja najpopularniejszego wśród marketerów narzędzia używanego do mierzenia zachowań użytkowników on-line. Podczas DIMAQ Voice opowiem, w jaki sposób płynnie przejść migrację z dobrze znanej nam wersji Universal Analytics i wykorzystać funkcjonalności, które oferuje GA4 w codziennej pracy marketera. Nie będzie łatwo, ale będzie warto!

Z tej prelekcji dowiesz się:

  • jakie są różnice między Google Analytics 4 a. Universal Analytics
  • dlaczego warto korzystać z Google Analytics 4
  • jak przeprowadzić migrację z Universal Analytics do Google Analytics 4
  • jakie są najczęstsze błędy podczas wdrożenia Google Analytics 4

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzeń na Facebooku i LinkedIn i otrzymuj informacje jako pierwszy/a!

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/

Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)

Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.

Partner technologiczny: LiveWebinar