Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Reklama na żywo – Przełomowy projekt Publicisu dla Berlinek

Berlinki komentują na żywo występy uczestników najnowszej edycji „Must Be The Music”. Koncepcję niestandardowych działań dla Animexu, sponsora popularnego show, przygotowała agencja Publicis we współpracy z Alvernią Content oraz biurem reklamy telewizji Polsat i studiem animacji Human Ark.
O autorze
1 min czytania 2015-03-23

Akcja jest elementem kampanii realizowanej przez agencję Publicis od września 2013 r., po wygranym przetargu na obsługę budżetu reklamowego Berlinek. Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki.

„Po raz pierwszy w historii polskiej telewizji lokowanie produktu odbywa się w takiej formie. Wymyślone przez nas scenki z Berlinkami są realizowane na żywo, w czasie rzeczywistym. Pasujące do treści programu dialogi wprowadzają dodatkowy element zabawy. Liczymy na to, że atrakcyjna i przyjazna dla widzów forma komunikacji od sponsora będzie miała pozytywny wpływ na postrzeganie marki.” – powiedziała Katarzyna Rokosz z agencji Publicis.

W każdym z dziesięciu odcinków „Must Be The Music” ukażą się 3 scenki z komentarzami Berlinek przygotowane przez agencję Publicis. Oprócz tego emitowane będą także 3 ośmiosekundowe billboardy sponsorskie, znane już poprzedniej edycji programu. 

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Damian Cendrowicz (Art Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Katarzyna Rokosz (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Jacek Pietrzak, Natalia Sędzińska, Magdalena Gulczyńska i Grzegorz Zduniak. Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem wszystkich filmów jest Wojciech Wawszczyk. Za zaplanowanie kampanii odpowiada Katarzyna Romanowska z domu produkcyjnego Alvernia Content Sp. z o.o.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki od lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała 6 spotów tworzonych w ramach cyklu „Berlinki mówią same za siebie”, oraz 3 billboardy sponsorskie, które były emitowane w ramach 8 edycji programu „Must Be The Music”.



Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się