#9
Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF w nowej kampanii daje nam do zrozumienia, że to „koło” jest tu i teraz. Dwuminutowy filmik przedstawia 12-letniego Ahmeda oraz 92-letniego Harry’ego. Zobaczcie ich historie.
#8
We wszystkich konfliktach zbrojnych najbardziej cierpią dzieci. Teraz, gdy temat uchodźców oraz wojny na Wschodzie jest na językach, UNICEF przygotowało kilka kampanii, które zwracają uwagę na losy najmłodszych.
Zobacz również
#7
Bardzo łatwo jest przejść obojętnie obok ludzi, którzy nie są nam bliscy, szczególnie w zatłoczonym mieście. Dlatego organizacja pozarządowa Emergency zwraca uwagę na los osób, które generalnie są pomijani i odrzucani przez społeczeństwo.
#6
Dwuminutowy film wyprodukowany przez Raw London wystawia zdrowie psychiczne i traumę na pierwszy plan, odzwierciedlając misję charytatywną polegającą na pomocy dzieciom dotkniętym wojną. Jak robot poradziłby sobie z wojną? Zobaczcie tę wzruszającą opowieść o bólu, cierpieniu i utracie poczucia wartości…
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
#5
Zdjęcie młodej dziewczynki umieszczonej w obozie dla uchodźców rozeszło się w sieci momentalnie. Z pomocą Photoshopa użytkownicy jednego z forów internetowych stworzyli dziewczynce nową rzeczywistość. W ramach akcji powstało 12 zdjęć, w których Zahra odkrywa świat. Grafiki pokazują, że dzięki kreatywności jesteśmy w stanie dokonać wielkich rzeczy! Zobaczcie!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#4
Amnesty International chciało, aby mieszkańcy Holandii lepiej zrozumieli, co czują i jak cierpią uchodźcy. Dlatego stworzyli projekt, w którym wprowadzili ludzi w hipnozę, przekazując podświadomie obrazy i uczucia, jakie towarzyszą uciekinierom z Syrii.
#3
“Ciapaty, menel, kebab – człowiek”. Poznań również stworzył mocną kampanię społeczną, która poruszała problem nietolerancji w polskim społeczeństwie. Aby kampania mogła wystartować, przez długi czas szukano wspólnego mianownika dla każdego człowieka, niezależnego od czynników społecznych i fizycznych. 36,6 – tyle wynosi temperatura naszego ciała.
#2
W jednej z polskich piekarni pewnego dnia chleb piekły osoby najbardziej narażone w Polsce na wykluczenie i mowę nienawiści. Chleb ten kupowali klienci, których później zaproszono na zaplecze, by mogli poznać piekarzy. Jak zareagowali?
#1
W spocie programu TV 2 duńskiej telewizji pojawia się moderator, który zadając pytania, uświadamia nas, że szufladkowanie ludzi nie ma sensu. Wbrew pozorom łączy nas więcej, niż nam się wydaje. Więc akceptujmy siebie i reagujmy na krzywdy innych!