Organizacja opiekująca się zwierzętami Battersea rozpoczęła kampanię, której celem jest zwrócenie uwagi na komfort i bezpieczeństwo psów i kotów. W tym celu powstała seria reklam łączących tematy prozwierzęce z jednymi z najważniejszych wydarzeń sportowych 2024 roku: Wimbledonem i Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn.
Reklamy pojawiły się zarówno w brytyjskiej prasie, jak i w przestrzeni publicznej. Głównymi hasłami są:
Zobacz również
- „Nowe piłki, proszę”, nawiązujące do tenisowego święta na kortach trawiastych,
- a także: „Wracasz do domu? To zależy od ciebie” – które pojawiło się na chwilę przed meczem 1/8 finału ME UEFA Anglia-Słowacja i ma przypominać przechodniom o możliwości adopcji kotów szukających domu.
– W obliczu gorączki Euro i rozpoczęcia gry na Championships Wimbledon, Battersea ma nadzieję na zwrócenie uwagi ku niektórym naszym gwiazdom – psom i kotom szukającym nowych domów. Nasze zespoły ciężko pracują, aby zapewnić tym zwierzętom fachową opiekę, i mamy nadzieję, że te reklamy sprawią, że znajdą się one na radarze zarówno fanów sportu, jak i osób, które nie należą do tej grupy – tłumaczy Harriet Lancashire, pełniąca obowiązki dyrektora ds. marketingu i komunikacji w Battersea.
Za kreacje odpowiada New Commercial Arts.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zdjęcia: Battersea
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Auchan Polska wprowadza w Poznaniu wózki sklepowe do przewożenia psów
Auchan Polska umożliwia właścicielom psów zrobienie zakupów z większym pupilem. W trzech hipermarketach Auchan w Poznaniu firma udostępniła klientom w formie testu specjalne wózki do transportu czworonogów, dostosowane do ich wagi (maksymalnie do 10 kg lub do 25 kg).
PS2 #OdKulis: współpraca LANCERTO z selekcjonerem piłkarskiej reprezentacji Polski, Michałem Probierzem
Polska marka modowa LANCERTO nawiązała współpracę z trenerem narodowej reprezentacji w piłce nożnej – Michałem Probierzem. O kulisach tej współpracy opowiada Michał Grochala, Brand Manager marki.