Reklamy filmu “Hobbit: Niezwykła podróż” w telewizji hybrydowej

„Hobbit: Niezwykła podróż’’ to pierwsza w Polsce premiera filmowa reklamowana z wykorzystaniem technologii HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV). Kampania, zrealizowana przez Carat i Hypermedia Isobar, pozwala telewidzom poznać fascynujący świat superprodukcji, która do kin wchodzi już 25 grudnia.
O autorze
1 min czytania 2012-12-14

Kampania reklamowa, przygotowana na zlecenie Forum Film, zostanie wyświetlona na nowej Platformie Hybrydowej TVP, na kanałach TVP1 i TVP2. Od 15 grudnia, przez miesiąc, w każdy weekend, w godzinach 19:00 – 23:00, będzie emitowany w telewizji teaser z postacią Gandalfa zachęcający do zapoznania się z dodatkowymi informacjami o filmie „Hobbit: Niezwykła podróż”. Za pomocą czerwonego przycisku na pilocie widz uruchomi specjalną aplikację, w ramach której otrzyma na ekranie swojego telewizora dostęp do bogatej galerii zdjęć i dwóch zwiastunów filmu.

HbbTV (Hybrid Broadcast Broadband TV) to nowy, otwarty, europejski standard telewizji hybrydowej, dzięki któremu świat internetowy przenika na ekran telewizora. Technologia HbbTV jest niezależna od marki telewizora. Wystarczy dostęp do internetu i sygnału nadawanego w naziemnej telewizji cyfrowej, by cieszyć się dodatkowymi multimedialnymi treściami na ekranie swojego telewizora.

Przygotowaniem kampanii zajął się dom mediowy Carat Polska. Za pomysł i produkcję aplikacji odpowiada agencja komunikacji Hypermedia Isobar.

Polska premiera filmu ‘’Hobbit: Niezwykła podróż’’, w formacie 3D, Imax 3D, 2D i HFR 3D, odbędzie się już 25 grudnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj