TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklamy Lurpak w kanale mobilnym

Arla Foods wykorzystuje mobile do promocji nowego produktu - Lurpak® Premium Miks z Oliwą z Oliwek. Reklama wyświetla się przy mobilnej liście zakupów w aplikacji Listonic.
O autorze
0 min czytania 2012-11-06

Kampania reklamowa w aplikacji Listonic jest uzupełnieniem do kampanii reklamowej w innych mediach. Promocja Lurpak® z Oliwą z Oliwek rozpoczęła się 29 października i potrwa do 29 listopada. 

Komunikat dotyczący innowacyjnego połączenia masła i oliwy z oliwek wyświetla się ponad 50 tys. użytkowników aplikacji. W ciągu miesiąca pojawi się przy ponad 90 tys. list zakupów. Po kliknięciu użytkownik Listonic zobaczy reklamę produktu oraz możliwość dodania masła Lurpak® do listy zakupów za pomocą specjalnego przycisku.

Użytkownikami aplikacji Listonic są osoby w wieku 25-45 lat, przeważnie mężczyźni (60%), mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Są to osoby odpowiadające za zakupy w rodzinie lub mające na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj