Reklamy w TV nie dotrą do ponad 2 mln internautów

Z badań przeprowadzonych wśród użytkowników Internetu w wieku 18+ przez agencję social media Think Kong wynika, że ok. 2,3 mln internautów w ogóle nie ogląda telewizji. Jednocześnie większość z nich aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2014-09-09

Z badania, które dla agencji Think Kong zrealizowała firma SW Research wynika, że telewizji nie oglądają przede wszystkim najmłodsi. W grupie wiekowej 18-24 lata aż 21% uczestników badania zadeklarowało, że w ogóle nie ogląda TV. Wśród osób, do których nie da się dotrzeć reklamą telewizyjną jest zauważalnie więcej kobiet (15%), niż mężczyzn (11%). Jednocześnie spośród 2,3 mln użytkowników internetu, którzy nie oglądają telewizji, około 1,5 mln osób spędza minimum 5h tygodniowo korzystając z portali społecznościowych.

„Social media nie mogą być „dodatkiem” do komunikacji realizowanej w innych kanałach. W pewnych grupach docelowych to pierwszy kanał dotarcia online” – komentuje Norbert Kilen, dyr. ds. strategii agencji social media Think Kong.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się