Konkurs DIMAQ UNI jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska. Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego.
Z listy zgłoszonych prac (10 licencjackich, 16 magisterskich i 8 podyplomowych) jury konkursu wyłoni 15 najlepszych, które przejdą do kolejnego etapu DIMAQ UNI.
Zobacz również
Lista zakwalifikowanych prac:
Kategoria: PRACE LICENCJACKIE:
- Analiza trendów i preferencji zakupowych w sektorze e-commerce.
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
- Rynek produktów premium i produktów luksusowych. Przykład męskiego segmentu odzieżowego oraz perfumeryjnego.
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Stereotypizacja przekazów reklamowych w telewizji i social mediach – na przykładzie polskich kanałów telewizyjnych oraz platformy Instagram.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Automatyzacja marketingu jako narzędzie do analizy potrzeb klientów.
Wyższa Szkoła Menadżerska w Warszawie
- TikTok jako narzędzie promowania produktów handmade.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
- Komunikacja między idolem a fanami muzyki pop na przykładzie profilów Kasi Moś w mediach społecznościowych.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
- Wykorzystanie User Experience design w marketingu doświadczeń.
Uniwersytet Szczeciński
- Wpływ mediów społecznościowych na decyzję zakupu ubrań przez pokolenie Z.
Szkoła Główna Handlowa
- Czynniki warunkujące konsumpcjonizm w ekonomicznych, społecznych i ekologicznych aspektach życia konsumentów.
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
- Zachowania polskich konsumentów na rynku e-commerce w świetle założeń ekonomii behawioralnej.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Kategoria: PRACE MAGISTERSKIE
- Rola treści w pozycjonowaniu stron internetowych.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Zakupy badawcze e-konsumentów na rynku odzieży używanej w Polsce.
Akademia Leona Koźmińskiego
- Promocja literatury współczesnej i wydarzeń literackich w mediach społecznościowych.
Uniwersytet Warszawski
- Wpływ social mediów na zachowania impulsywne w internecie.
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
- Handel elektroniczny – tempo i kierunki rozwoju w warunkach pandemii COVID-19.
Uniwersytet Opolski
- Przez minutę w lewo. Koncepcja żużlowej telewizji klubowej w perspektywie potrzeb potencjalnych odbiorców.
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- Real-time marketing – komunikacja marek w czasie pandemii (wybrane przykłady z okresu marzec 2020-marzec 2022).
Uniwersytet Łódzki
- Reklama programmatic jako alternatywna forma dla reklam tradycyjnych (direct).
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Performance marketing i jego skuteczność w Polsce.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Wpływ nowoczesnych narzędzi i metod komunikacji na pracę zespołu projektowego.
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
- Perspektywa marketingowa zarządzania stronami internetowymi – zasady, uwarunkowania i kierunki rozwoju.
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
- Budowanie zaangażowania konsumentów w serwisach społecznościowych na przykładzie marek produktów spożywczych.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Reklama programatyczna w Internecie na przykładzie kampanii sklepu sportowego.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Marketing internetowy w zarządzaniu przedsiębiorstwemprzy uwzględnieniu danych i dostępnych narzędzi technologii informacyjnej.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Aktywność konsumentów w sieci w czasie pandemii.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
- Wybrane atrybuty marki luksusowej oraz ich praktyczna adaptacja do pandemicznych okoliczności na przykładzie marki luksusowych perfum – By Kilian.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kategoria: PRACE PODYPLOMOWE
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Wykorzystanie trendu konsumenckiego LOHAS w komunikacji marketingowej sklepów internetowych oferujących sprzedaż w modelu subskrypcji.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Kampanie reklamowe z wykorzystaniem mechanizmów dynamicznie optymalizowanych kreacji.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- YouTube jako efektywne narzędzie do komunikacji w branży Health&Beauty.
Akademia Leona Koźmińskiego
- Wykorzystanie nowych technologii w sprzedaży dóbr luksusowych.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Wykorzystanie marketingu internetowego i narzędzi cyfrowych w docieraniu oraz promocji produktów leczniczych do pracowników ochrony zdrowia.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej wybranych księgarń internetowych.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Marketing w metaverse – potencjał i tendencje rozwojowe.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Charakterystyka funkcjonowania kanałów marketingu internetowego marki U2 w kontekście globalnego rynku muzyki rozrywkowej.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Prace w I etapie Konkursu oceniane będą przez 51 ekspertów rynkowych, posiadaczy certyfikatów DIMAQ.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Harmonogram konkursu
- do 16.09.2022 – I etap – wybór 15 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
- 19.09.2022 – 30.09.2022 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
- 05.10.2022 – ogłoszenie wyników
Nagrodami w konkursie są:
- podyplomowe studia Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej za najlepszą pracę magisterską;
- uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę podyplomową;
- uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Basic w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę inżynierską lub licencjacką.
Ponadto uczestnicy, których prace podyplomowe, magisterskie, licencjackie i inżynierskie zostaną wyróżnione w Konkursie otrzymają możliwość odbycia płatnych praktyk zawodowych u jednego z Partnerów Konkursu.
Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: www.marketing-internetowy.edu.pl.
Program Akademii DIMAQ Professional znajduje się na stronie: dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-professional.
Program Akademii DIMAQ Basic znajduje się na stronie: dimaq.pl/akademia-dimaq/4-dniowa-akademia-dimaq-basic.
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa. Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl, Rocket Jobs.