Rekordowe 24 miliony złotych – Lidl zagrał z WOŚP już 11. raz

Za nami 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sklepach Lidl Polska już po raz 11. odbyła się zbiórka, dzięki której udało się zebrać rekordowe 4 mln złotych. Od początku wspólnego grania Lidl Polska z Orkiestrą udało się przeznaczyć aż 24 mln złotych na zakup sprzętu medycznego.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

Celem tegorocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy było pozyskanie środków dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej.

Lidl już jedenasty rok z rzędu zagrał wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Tym razem zbiórka rozpoczęła się wcześniej – we wszystkich sklepach Lidl już 30 grudnia pojawiły się specjalne skarbony, a klienci mogli dodatkowo nabyć gadżety WOŚP, których całkowity zysk ze sprzedaży został przekazany na rzecz 28. Finału WOŚP. Klienci wciąż mogą wziąć udział w trzech aukcjach internetowych zorganizowanych przez Lidl Polska. 

Wspólnie, dzięki zaangażowaniu zarówno blisko 20 tysięcy pracowników, jak i hojności klientów wspierających WOŚP, udało się zebrać 4 mln złotych. Łącznie przez jedenaście lat grania Lidl przekazał na WOŚP aż 24 mln złotych.

– Jesteśmy dumni, że po raz jedenasty zagraliśmy wspólnie z Orkiestrą! Przez wszystkie lata udało nam się zebrać łącznie aż 24 mln złotych! W tym roku tradycyjnie zorganizowaliśmy zbiórkę na rzecz WOŚP w naszych sklepach, a ponadto oferowaliśmy gadżety Orkiestry, których całkowity zysk ze sprzedaży przekazaliśmy na rzecz Fundacji. Oprócz tego – wciąż można wziąć udział w aukcjach internetowych, w których do wylicytowania jest m.in. zaproszenie dla dwóch osób na kolację przygotowaną przez szefa kuchni Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa lub dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla. Zachęcamy do pomagania razem z nami, pobijmy wspólnie kolejny rekord! – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chociaż zbiórki do skarbon już się zakończyły, w dalszym ciągu można wziąć udział w aukcjach charytatywnych na rzecz Fundacji:

Słuchaj podcastu NowyMarketing