Rok 2021 to zmiany w branży kultury i rozrywki wymagające nietuzinkowych rozwiązań i zmian strukturalnych. Ponieważ w agencji Time For Friends wyczuwamy rynkowe niespodzianki, byliśmy w stanie nie tylko poszerzyć kompetencje, ale także nabrać wiatru w żagle osiągając rekordowe wyniki własnych produktów.
Rozwój technologiczny ekosystemu agencji, nacisk na ulepszanie zasad obsługi klienta, poszerzenie redakcji o kolejne departamenty (więcej tutaj), a także wykorzystanie kolejnych instrumentów dostępnych na rynku, takich jak platforma TikTok doprowadziły do trzykrotnie większego dotarcia naszych działań do docelowych użytkowników. Systematyczne wdrażanie elementów rocznej strategii nie zostało zachwiane nawet przez wyrwę, jaką niewątpliwe zostawiła na rynku pandemia.
– Nie czekaliśmy z założonymi rękami. W czasach zamrożonych wydarzeń kulturalnych zaoferowaliśmy branży szereg rozwiązań komunikacyjnych, wzmocniliśmy redakcję i dział kreatywno marketingowy. Zabieraliśmy stanowisko w najważniejszych i najciekawszych tematach branży rozrywkowo-kulturalnej. Imponujące wyniki są wypadkową pracy naszego zespołu i potwierdzają, że obraliśmy słuszny kierunek – mówi Alex Kubaczewski, dyrektor kreatywny.
Zobacz również
– Ważnym kierunkiem rozwoju stał się także aspekt technologiczny i wizerunkowy naszej marki. Dużą rolę odgrywają wprowadzane nowe rozwiązania technologiczne w naszych produktach, takich jak aplikacja i bileteria. Wzmocniliśmy też działania na polu contentowym – to przyniosło efekt – osiągamy znakomite wyniki jeśli chodzi o zasięg, odsłony i dotarcie do odbiorców. Już teraz wiemy, że nie tylko chcemy iść po więcej, ale skutecznie rozpoznaliśmy potrzeby na rynku i realnie je zaspokajamy – wyjaśnia Konrad Kubaczewski, Prezes Zarządu i CEO Time For Friends.
Statystyki, które osiągnęły należące do agencji serwisy w październiku, były wypadkową kompleksowej pracy agencji, ale także coraz większego zaangażowania naszych odbiorców w treści, które tworzymy. Platformy Time For Friends, czyli Rytmy.pl, Muno.pl i Biletomat.pl w poprzednim miesiącu to 1 000 000 unikalnych użytkowników i ponad 2 000 000 odsłon! W porównaniu z poprzednimi miesiącami odnotowaliśmy ponad dwukrotny wzrost ruchu na naszych serwisach tematycznych.
Jeśli chodzi o platformy cyfrowe wspierające Rytmy.pl, Biletomat.pl i portal Muno.pl, to w październiku dotarcie do naszych czytelników i użytkowników wyniosło 5 000 000 uzyskując jednocześnie 1 500 000 aktywności! Jest to niewątpliwie wynik dobrze targetowanych komunikatów na Facebooku, ale także wdrażanie strategii komunikacji na platformach takich jak Instagram, czy Tik Tok.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Oczywiście nie jest to koniec rozwoju kompetencji agencji, która w 2022 roku ma w planach wprowadzenie kolejnych zmian, które znacznie wpłyną na możliwości serwisów Rytmy.pl i Muno.pl, ale także bileterii Biletomat.pl i aplikacji Tango.
Słuchaj podcastu NowyMarketing