Remigiusz Chrzanowski nowym Dyrektorem Zarządzającym Agito.pl

Agito.pl, jeden z pionierów biznesu online w Polsce, część grupy eMAG, ma nowego Dyrektora Zarządzającego. Został nim Remigiusz Chrzanowski, którego nominacja ma na celu wsparcie zmian strategii e-commerce eMAG w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
O autorze
1 min czytania 2016-01-27

Firma stawia na innowacyjność, więcej korzyści dla klientów i przygotowanie fundamentów dla długoterminowego rozwoju.

„Bardzo cieszymy się mogąc ogłosić Remigiusza Chrzanowskiego Dyrektorem Zarządzającym Agito.pl. Jego misją jest poprawa doświadczeń klientów, związanych z procesem zakupowym oraz wsparcie strategii e-commerce zapoczątkowanej kilka lat temu tak, by zapewnić firmie długoterminowy rozwój na rynku polskim, jednym z najbardziej rozwiniętych rynków regionu.” – podkreślił Sorin Ionescu, Wiceprezes ds. Międzynarodowego Rozwoju Biznesu, eMAG.

Remigiusz Chrzanowski dołączył do firmy w kwietniu 2015 roku. Dotychczas zajmował się przede wszystkim budową działu Customer Experience w ramach struktury Agito.pl. Ma ponad 15 lat doświadczenia w rozwoju biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania dużymi projektami. Przed dołączeniem do Agito pracował w firmie Dell, gdzie między innymi rozwijał światowej klasy centrum spotkań z Klientami – Executive Briefing Center oraz Telekomunikacji Polskiej, w której miał możliwość uczestniczenia w procesie wdrażania Błękitnej Linii.

„Pracujemy nad zwiększeniem satysfakcji naszych Klientów w myśl zasady „No Customer left behind”, która motywuje nas każdego dnia do wsłuchiwania się w głos tych, którzy nam zaufali i odpowiadanie na ich potrzeby. Oznacza to między innymi optymalny poziom cen, czasu dostawy, elastyczną politykę zwrotów, ale również wysoki poziom obsługi posprzedażowej. Kluczowa będzie dla nas też dobra współpraca z dostawcami i partnerami biznesowymi.” – powiedział nowy Dyrektor Zarządzający- Remigiusz Chrzanowski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W związku z rozwojem biznesu, nastąpiła również zmiana w dziale handlowym firmy. Funkcję Menadżera Dywizji, odpowiadającego za sprzedaż w kategoriach związanych z elektroniką objął Tomasz Fuks. Taki model pozwoli firmie wzmocnić współpracę z partnerami biznesowymi i dostawcami, zwiększając zarówno różnorodność oferty, jak i liczbę kategorii produktowych dostępnych dla polskich Klientów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing