Akcja „Ekoszkoła” to kampania CSR zrealizowana przez agencję E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) dla firmy Knauf Insulation. Nawiązując do głównego hasła akcji „Zbudujmy zrównoważoną przyszłość dla naszych dzieci” firma Knauf Insulation zaprosiła Internautów do programu, w ramach którego zobowiązała się dostarczyć materiały do izolacji budynku oraz przekazać środki na termomodernizację szkoły. Serwis akcji www.akcjaekoszkola.pl odwiedziło ponad 217 tys. UU, a ponad 20 tys. z nich zarejestrowało się okazując swoje wsparcie.
Wykonane prace w Szkole Podstawowej w Chechle pozwolą obniżyć rachunki za ogrzewanie nawet o 50%, co jest szczególnie istotne dla dyrektor szkoły, Anny Kotary: „Naszej szkoły nie byłoby stać na taki remont. Dzięki akcji „Ekoszkoła”, przeprowadzona została termomodernizacja budynku. Jednak bardziej niż sam remont, cieszy nas perspektywa niższych opłat za ogrzewanie”.
Zobacz również
Przeprowadzony remont był też świetną okazją dla dzieci z Chechła, by po raz pierwszy spotkać się z takimi zagadnieniami, jak ekologia, czy też termoregulacja. Co o Tym wszystkim sądzą, możemy dowiedzieć się tutaj: