Renault i „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” połączą swoje moce, by pokazać klientom alternatywną drogę

Renault rozpoczyna współpracę z produkcją „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie”, kampania ma zachwycić klientów jeszcze przed premierą filmu zaplanowaną w Polsce na 25 maja br.
O autorze
2 min czytania 2018-04-19

Renault zachęca wszystkich do „wybrania alternatywnej drogi” w dniach od 23 kwietnia do 10 lipca 2018 roku. Jest to bezprecedensowa europejska kampania francuskiego producenta samochodów we współpracy z Lucasfilm, Disneyem i Publicis Conseil, która zostanie pokazana w 25 krajach.

Zjednoczenie mocy Renault i „Han Solo. Gwiezdne wojny – historia” może oznaczać tylko wielką przygodę. Najnowszy film o ulubionym łotrze w galaktyce opowiada historię o tym, jak Han Solo wybrał alternatywną drogę i poznał swojego wiernego towarzysza i drugiego pilota, Chewbaccę.

Aby uczcić to wydarzenie, Renault KADJAR, Han Solo i Chewbacca pokażą, jak podążać własnymi drogami. Można spodziewać się kosmicznej przygody, w której Renault KADJAR znajdzie się w samym środku szaleńczego pościgu. Na szczęście z pomocą Chewbakki i jego kuszy energetycznej wszystko musi się udać. Z takim wsparciem oraz napędem 4WD Lock ucieczka jest tylko kwestią czasu!

Spełnij marzenia dzięki Renault i „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”

Już 12 maja 2018 Renault w wybranych salonach umożliwi przeżycie przygód Hana i Lando w „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. Odwiedzający będą mogli obejrzeć fragmenty nowego filmu na cztery tygodnie przed premierą. Pokaz odbywa się w technologii VR, która dostarcza widzom jeszcze więcej niepowtarzalnych wrażeń.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo we wszystkich salonach Renault 12 maja odbędzie się Dzień Crossoverów, z mnóstwem atrakcji dla całych rodzin m.in.: poczęstunek, zabawy i quizy z nagrodami dla dzieci oraz jazdy próbne dla dorosłych. Całe wydarzenie będzie nawiązywało do premiery kinowej. Do wygrania w salonach będą również kolekcjonerskie gadżety z filmu „Han Solo – Gwiezdne Wojny – historie”.

Czy jesteś gotowy skorzystać z alternatywnej drogi?

Dzięki połączeniu sił z Shazam także widzowie wybranych kin będą mieli okazję dowiedzieć się o nowej współpracy Renault. Udział w akcji jest prosty: wystarczy użyć aplikacji Shazam, zeskanować reklamę partnerstwa Renault i „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”, aby rozpocząć przygodę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po zeskanowaniu kodu w aplikacji włącza się nagranie, dzięki któremu użytkownik widzi samochód Renault KADJAR tak, jakby miał go przed sobą – a to wszystko dzięki technologii Augmented Reality (rozszerzonej rzeczywistości). Użytkownik może poznać różne cechy modelu poprzez klikanie dalszych opcji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Augmented Reality jest tylko częścią kampanii, która zawiera również spot telewizyjny z Chewbaccą. Za efekty specjalne użyte w spocie odpowiada firma Industrial Light & Magic, która jest liderem w branży, znanym z pracy nad Gwiezdnymi Wojnami.

Poza wyjątkowymi przeżyciami w salonach i za pośrednictwem aplikacji Shazam Renault organizuje ogólnopolski konkurs, który umożliwi jego uczestnikom wygranie Renault KADJAR oraz kolekcjonerskich gadżetów z filmu „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. W konkursie można wziąć udział w dniach 12-30 maja 2018 r., pobierając kod rejestracyjny ze strony www oraz odwiedzając najbliższy salon.

Poza spotem telewizyjnym oraz kampanią w kinach wiele publikacji reklamowych ukaże się także w kanałach internetowych. Ich treść została przygotowana z myślą o klientach, którym zapewnimy różnorodne wrażenia.