Tym razem głosujemy na najlepszą polską metamorfozę wizualną roku 2015. Kandydatury można zgłaszać mailowo przesyłając na adres konkursowy odpowiednie dane lub wypełniając formularz i przesyłając go również na ten adres: [email protected]
Zgłoszenia można wysyłać do 15. stycznia 2016 roku. Do drugiego etapu przejdzie 10 najlepszych rebrandingów, a o zwycięstwie jak zwykle zadecydują Czytelnicy w internetowym głosowaniu.
Zobacz również
Formularz Zgłoszeniowy do pobrania:
Dane, które należy zamieścić w e-mailu dokonując zgłoszenia do konkursu bez wykorzystania Formularza Zgłoszeniowego:
Dane Zgłaszającego:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail
- Telefon*
- Strona www*
Dane zgłaszanego Podmiotu:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Nazwa podmiotu
- Kontakt do podmiotu (e-mail/telefon/adres/strona www)*
- Autor projektu*
- Kontakt do Autora*
- Miesiąc ogłoszenia rebrandingu
- Inne uwagi*
* Dane nieobowiązkowe.
Wysłanie Formularza lub wiadomości e-mail ze zgłoszeniem jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.