RE:PL – Polski Rebranding Roku 2015 – I etap

Od 5. do 15. stycznia trwa I etap trzeciej edycji plebiscytu RE:PL – Polski Rebranding Roku, czyli przyjmowanie zgłoszeń do konkursu.
O autorze
0 min czytania 2016-01-14

Tym razem głosujemy na najlepszą polską metamorfozę wizualną roku 2015. Kandydatury można zgłaszać mailowo przesyłając na adres konkursowy odpowiednie dane lub wypełniając formularz i przesyłając go również na ten adres: [email protected]

Zgłoszenia można wysyłać do 15. stycznia 2016 roku. Do drugiego etapu przejdzie 10 najlepszych rebrandingów, a o zwycięstwie jak zwykle zadecydują Czytelnicy w internetowym głosowaniu.

Formularz Zgłoszeniowy do pobrania:

Dane, które należy zamieścić w e-mailu dokonując zgłoszenia do konkursu bez wykorzystania Formularza Zgłoszeniowego:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dane Zgłaszającego:

  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail
  • Telefon*
  • Strona www*

Dane zgłaszanego Podmiotu:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Nazwa podmiotu
  • Kontakt do podmiotu (e-mail/telefon/adres/strona www)*
  • Autor projektu*
  • Kontakt do Autora*
  • Miesiąc ogłoszenia rebrandingu
  • Inne uwagi*

* Dane nieobowiązkowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wysłanie Formularza lub wiadomości e-mail ze zgłoszeniem jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.