26 września 2018 roku we Frankfurcie na Zeil Strasse, jednej z najczęściej odwiedzanych ulic handlowych kraju, otwarto 20. salon Reserved w Niemczech o powierzchni 2644 m2.
– Od chwili debiutu na rynku niemieckim stawiamy przede wszystkim na rozwój jakościowy sieci Reserved w tym regionie. Nasze salony otwieramy w stolicach landów, w najważniejszych punktach handlowych na mapie Niemiec. Dlatego debiut we Frankfurcie nad Menem był od dawna w obszarze naszych zainteresowań. Otwarcie tego salonu ma duże znaczenie dla naszej obecności na rynku niemieckim – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes zarządu LPP.
Zobacz również
Polski producent odzieży chce otwierać kolejne salony i umacniać swoją pozycję w Europie Zachodniej. Flagowa marka LPP ma za sobą dwa udane debiuty w ubiegłym roku w tej części kontynentu – w Berlinie na Tauentzienstrasse oraz w Londynie na Oxford Street. Nowy, 20. salon Reserved w Niemczech został otwarty w kamienicy przy Zeil Strasse – jednej z najczęściej odwiedzanych ulic handlowych w Niemczech. W sąsiedztwie znajdują się centra handlowe oraz dzielnica biurowa. Powierzchnia sklepu obejmuje trzy kondygnacje, na których wyeksponowano damską, męską i dziecięca kolekcję Reserved. Salon został zaprojektowany zgodnie z minimalistycznym konceptem „open to public”, dzięki któremu wszystko znajduje się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. To już piąta lokalizacja w Niemczech po Monachium, Kolonii, Berlinie i Hamburgu zorganizowana zgodnie z autorskim konceptem firmy LPP.
– Najnowsze kolekcje Reserved podobają się klientom, o czym świadczą wyniki sprzedaży. W drugim kwartale br. nasza flagowa marka wygenerowała więcej przychodów z zagranicy niż z kraju, co potwierdza, że trafiamy w gusta zagranicznych klientów. Jestem przekonany, że zostaniemy zauważeni również przez odwiedzających Zeil Strasse – komentuje Łoboda.
LPP rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej i internetowej marki Reserved w Niemczech od 2014 roku. W IV kwartale 2016 roku firma uruchomiła tu także sklepy internetowe młodszych marek – Cropp, House, Mohito i Sinsay. Z perspektywy ostatniego półrocza, Niemcy są dla firmy piątym zagranicznym rynkiem pod względem wartości przychodów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing