Resolution opracowało raport „Polacy w 4 ścianach – o remontach w czasie pandemii”. Raport porusza kwestię tego, w jaki sposób pandemia COIVID-19 wpłynęła na dotychczasowe plany remontowe oraz sposób ich przeprowadzania. Oprócz tego, w raporcie znajdują się insighty od marketerów o wpływie pandemii na ich biznes i ecommerce – głos zabierają przedstawiciele:
- AkzoNobel – Dulux,
- Samsung Electronics,
- Leifheit Polska AG.
Ponadto, znajdziecie w nim ocenę obecnej sytuacji i przewidywania mediowe wystawione przez specjalistów z Resolution Poland oraz analizę ruchu w marketach budowlanych od Justtag Group.
Zobacz również
Raport jest oparty na wynikach badania „Polacy i plany remontowe” zrealizowanego przez Annalect. 16 lipca o 11:00 Paweł Śmiechowski (Clients Success Diroector, Resolution) przeprowadzi webinar, w którym dodatkowo omówi treści zawarte w publikacji oraz pokaże case studies i opowie o tym jak planować przyszłe działania w branży dom, ogród, wnętrze, AGD.
Raport można pobrać tutaj.
NowyMarketing jest patronem medialnym raportu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing