– Tworząc nowy portal skupiliśmy się na łatwości dostępu użytkowników do informacji o T-Mobile na dowolnym urządzeniu mobilnym nie tylko ze względu na nasz profil działalności, ale też dlatego, że chcemy by użytkownicy odwiedzali nas często i zawsze łatwo mogli znaleźć interesujące ich informacje. Nowa witryna kładzie akcent na główne wartości marki T-Mobile jakimi są: kompetencje, prostota i innowacje dając nam szerokie możliwości interakcji ze społecznościami, co jest dla nas priorytetowe. Liczę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie a przybliżenie obszarów funkcjonowania T-Mobile pozwoli inaczej spojrzeć na zmieniające się dziś z dnia na dzień możliwości świata nowoczesnej i zaawansowanej technologicznie telekomunikacji – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej.
Zobacz również
Ze względu na obszar działalności T-Mobile, jednym z priorytetów była optymalizacja platformy pod kątem urządzeń mobilnych. Projekt został opracowany w oparciu o zasady Responsive Web Design, dzięki czemu użytkownicy otrzymują dostęp do pełnej zawartości serwisu, niezależnie od urządzenia na którym jest wyświetlany.
Istotnym elementem serwisu stały się wdrożone funkcje społecznościowe. Oprócz klasycznych narzędzi umożliwiających udostępnianie treści artykułów, opracowany został widget bazujący na systemie monitorowania opinii w sieci (Brand24) Dzięki niemu na bieżąco prezentowane są publikacje i dyskusje dotyczące marki T-Mobile w Internecie. W niezależnej sekcji T-Mobile TV znalazły się skategoryzowane i osadzone playlisty z trzech kanałów YouTube. Wraz ze startem serwisu, T-Mobile uruchomił także swój kanał w serwisie Twitter. Jeden z elementów strony głównej umożliwia bieżące obserwowanie wpisów bez konieczności opuszczania serwisu korporacyjnego.
– Oczekiwania Klienta od początku były jasno sprecyzowane – mieliśmy przygotować nowoczesny, funkcjonalny, wyróżniający się na rynku serwis podkreślający kluczowe wartości marki T-Mobile. Dodatkowym wyzwaniem było wdrożenie (pierwsze w Europie na taką skalę) nowego brandingu marki T-Mobile. Cieszymy się, że udało nam się sprostać wszystkim wymaganiom. – mówi Jarosław Śmigiel, dyrektor zarządzajacy agencji Engine.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Serwis korporacyjny T-Mobile dostępny jest pod adresem: firma.t-mobile.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing