zdjęcie: instagram.com/muttscantina
Mutts Canine Cantina to teksański concept przyjazny czworonogom, składający się z restauracji, baru i wybiegu dla psów. W ramach otwarcia nowego lokalu w Forth Worth poszukiwany jest zawodowy głaskacz psów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Zadanie rekrutacyjne jest jedno – trzeba udowodnić w kreatywny sposób, że kocha się psiaki, publikując zdjęcie lub wideo na Instagramie z hasztagiem #MUTTSpuptern. Konkurs trwa od 29 października do 12 listopada br. i do tej pory pojawiło się już prawie 2000 zdjęć oraz filmików miłośników psów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Marka Pedigree w ramach kampanii “The Season of Good Dog” stworzyła świąteczną playlistę składającą się z kolęd dla naszych czworonogów.
PS2
Chcesz pracować z psem? To już możliwe dzięki Nestlé Purina, inicjatorowi sojuszu Pets at Work Alliance.
PS3
Widzieliście już psiaki jako modelki Vogue’a? To wszystko w ramach akcji społecznej pod nazwą Po psu ta moda, zrealizowanej 2015 roku.