Mimo że do Świąt zostało jeszcze trochę czasu, to codziennie natrafiamy na coraz to więcej reklam, które przypominają nam o tym nadchodzącym okresie. Marka Pedigree ewidentnie poczuła już świątecznego ducha i postanowiła stworzyć playlistę na Spotify dla naszych czworonogów! I wcale nie są to odgłosy szczekania czy wycia psów w rytm muzyki, jak mogą sugerować niektóre tytuły utworów, lecz prawdziwe piosenki wykonywane przez chór.
Zobacz również
Playlista jest elementem kampanii marki Pedigree zatytułowanej “The Season of Good Dog”, w ramach której stworzono też serię świątecznych spotów.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spotify połączyło siły z niemieckim schroniskiem i agencją Silverplan, wpadając na świetny pomysł, w którym właściciele psów szukają idealnego zwierzaka na podstawie gustu muzycznego! Na stronie internetowej schroniska znajdują się psy do adopcji, przy których zaznaczony jest rodzaj muzyki, jaką preferuje dany zwierzak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing