„Restaurant of Tomorrow”: Burger King zaprezentował koncept lokalu na miarę nowej rzeczywistości

„Restaurant of Tomorrow”: Burger King zaprezentował koncept lokalu na miarę nowej rzeczywistości
Burger King zaprezentował niedawno koncept nowej restauracji, stworzonej na miarę nowej, pandemicznej rzeczywistości. W „lokalu jutra” marki kontakt międzyludzki jest znacznie ograniczony i dużą rolę odgrywa technologia.
O autorze
1 min czytania 2020-09-07

Na początku maja br. informowaliśmy o nowym, holenderskim lokalu sieci McDonald’s, stworzonym zgodnie z zasadami dystansu społecznego. Teraz koncept na miarę nowej rzeczywistości zaprezentował Burger King.

„Restaurant of Tomorrow”, bo taką nazwę nosi owy lokal, stworzony został po to, by ograniczyć kontakt międzyludzki – dania są tutaj bowiem wydawane na specjalnych taśmach. Co ciekawe, klienci mogą zamawiać potrawy albo za pomocą aplikacji mobilnej, albo przy okienkach, analogicznych do tych, które dostępne są w opcji drive-thru.

Skoro o drive-thru mowa – w „restauracji jutra” Burger Kinga pojawi się też więcej stanowisk dla klientów zamawiających daniach ze swojego samochodu, aby jeszcze bardziej ograniczyć kontakt między innymi osobami.

Duże znaczenie będzie tutaj odgrywała aplikacja mobilna – klienci korzystający z opcji drive-thru będą bowiem mogli za pomocą specjalnego kodu QR oznaczyć się na odpowiednim miejscu parkingowym, aby pracownicy lokalu wiedzieli, gdzie dostarczyć zamówienie. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto, wokół restauracji marki pojawi się więcej miejsc do siedzenia na zewnątrz.

Jak zauważają twórcy konceptu, zmiany wprowadzone do „restauracja jutra” sprawią, że sam lokal marki będzie znacznie mniejszy niż te, które powstały dotychczas – według wstępnych szacunków budynek będzie zajmować nawet do 60% mniej powierzchni niż obecne restauracje Burger Kinga. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią pod hasłem „Welcome to the impatient”. W jej ramach powstała seria wymownych, acz humorystycznych plakatów, które promują ponowne otwarcie lokali popularnej sieci fast foodowej.

PS2

W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.