Klarna ogłosiła partnerstwo z Restaurant Club, który, tym samym, dołączył do 4 tys. działających w Polsce sprzedawców oferujących opcję „Zapłać za 30 dni” od Klarny. Od teraz miłośnicy jedzenia będą mogli płacić za uczestnictwo w festiwalu Restaurant Week oraz innych wydarzeniach kulinarnych organizowanych przez Restaurant Club w ciągu 30 dni, bez dodatkowych opłat.
Naszym celem jest połączenie restauracji z jak największą liczbą polskich miłośników jedzenia i zaoferowanie im innowacyjnych usług, w tym lepszych i bardziej elastycznych metod płatności Jesteśmy podekscytowani partnerstwem z Klarną, które moim zdaniem pomoże nam mocniej skoncentrować się na konsumentach – stwierdził Maciej Żakowski, współtwórca Restaurant Club
Zobacz również
Partnerstwo z Restaurant Club i sponsorowanie Restaurant Week to ekscytujący moment dla Klarny w Polsce, ponieważ ruszamy na podbój płatności w nowym segmencie rynku – festiwali kulinarnych i gastronomii. Jesteśmy pewni, że uczestnicy Restaurant Week docenią wygodę jaką daje im Klarna – powiedział Łukasz Dwulit, country manager Klarny w Polsce.
W tym roku Restaurant Week rozpocznie się w środę 12 października i potrwa aż do 13 listopada. Miłośnicy jedzenia będą mieli okazję spróbować najlepszych dań z najbardziej oryginalnych restauracji. Festiwal jest wierny filozofii zero-waste – #SzanujJedzenie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dzięki innowacyjnemu systemowi pre-rezerwacji, który oferuje możliwość wcześniejszego wyboru menu przy dokonywaniu rezerwacji online, marnowanie żywności w restauracjach ograniczone jest do minimum. Przy okazji realizując transakcję przez Internet, goście Restaurant Week będą mogli w łatwy sposób opłacić rezerwację Klarną i cieszyć się doświadczeniami, za które zapłacą w ciągu 30 dni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing