TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Retargeting w kampaniach reklamowych w AdTaily

Sieć reklamowa AdTaily nawiązała współpracę z firmą Struq, zajmującą się spersonalizowanym retargetingiem. W ofercie AdTaily znajdą się narzędzia zapewniające tworzenie kreacji reklamowych dostosowanych do użytkowników, którym są wyświetlane.
O autorze
1 min czytania 2012-07-02

 – Dzięki nawiązaniu współpracy ze Struq jesteśmy w stanie zaproponować naszym klientom zaawansowane rozwiązania optymalizujące kampanie reklamowe pod kątem użytkownika – mówi Marta Klimowicz, dyrektor marketingu sieci AdTaily – Nowe narzędzia ułatwią precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej, co oznacza większą skuteczność działań promocyjnych, a więc zwiększenie sprzedaży i obniżenie kosztów pozyskania nowych odbiorców przez naszych  klientów.

 Technologia firmy Struq opiera się na złożonych algorytmach analizujących zachowania użytkowników na stronach reklamodawców. Kreacje reklamowe dostosowywane są w czasie rzeczywistym do danego użytkownika i zawierają produkty, które oglądał on  wcześniej na stronie reklamodawcy lub podobne, które powinny go zainteresować. System dodatkowo weryfikuje potencjał użytkownika i wybiera tych, którym warto wyświetlić reklamę. Takie działanie zapewnia średnio czterokrotnie wyższe wskaźniki konwersji niż w przypadku standardowych kampanii display. Pierwsi klienci sieci AdTaily będą mogli skorzystać z nowych rozwiązań już od lipca 2012 r.

 Obecnie rynek retargetingu w Polsce szacuje się na 7-8 mln euro. W Wielkiej Brytanii klienci firmy Struq (m.in. Nike, Levi’s czy EasyJet) uzyskują stopę zwrotu w wysokości średnio £19 dla każdego wydanego £1*.

 Z narzędzi dostarczanych przez AdTaily korzysta obecnie 12 tys. reklamodawców, którzy emitują swoje reklamy u ponad 36 tys. zarejestrowanych wydawców serwisów internetowych. Według badania Megapanel PBI/Gemius (styczeń 2012) reklamy AdTaily generują 1,28 miliarda odsłon miesięcznie docierając do 12,9 miliona realnych użytkowników, co stanowi 67,45% wszystkich polskich internautów. Od lipca 2009 r. spółka AdTaily działa w ramach Grupy Agora SA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 * źródło: badania własne firmy Struq.

Słuchaj podcastu NowyMarketing