– Dzięki nawiązaniu współpracy ze Struq jesteśmy w stanie zaproponować naszym klientom zaawansowane rozwiązania optymalizujące kampanie reklamowe pod kątem użytkownika – mówi Marta Klimowicz, dyrektor marketingu sieci AdTaily – Nowe narzędzia ułatwią precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej, co oznacza większą skuteczność działań promocyjnych, a więc zwiększenie sprzedaży i obniżenie kosztów pozyskania nowych odbiorców przez naszych klientów.
Technologia firmy Struq opiera się na złożonych algorytmach analizujących zachowania użytkowników na stronach reklamodawców. Kreacje reklamowe dostosowywane są w czasie rzeczywistym do danego użytkownika i zawierają produkty, które oglądał on wcześniej na stronie reklamodawcy lub podobne, które powinny go zainteresować. System dodatkowo weryfikuje potencjał użytkownika i wybiera tych, którym warto wyświetlić reklamę. Takie działanie zapewnia średnio czterokrotnie wyższe wskaźniki konwersji niż w przypadku standardowych kampanii display. Pierwsi klienci sieci AdTaily będą mogli skorzystać z nowych rozwiązań już od lipca 2012 r.
Zobacz również
Obecnie rynek retargetingu w Polsce szacuje się na 7-8 mln euro. W Wielkiej Brytanii klienci firmy Struq (m.in. Nike, Levi’s czy EasyJet) uzyskują stopę zwrotu w wysokości średnio £19 dla każdego wydanego £1*.
Z narzędzi dostarczanych przez AdTaily korzysta obecnie 12 tys. reklamodawców, którzy emitują swoje reklamy u ponad 36 tys. zarejestrowanych wydawców serwisów internetowych. Według badania Megapanel PBI/Gemius (styczeń 2012) reklamy AdTaily generują 1,28 miliarda odsłon miesięcznie docierając do 12,9 miliona realnych użytkowników, co stanowi 67,45% wszystkich polskich internautów. Od lipca 2009 r. spółka AdTaily działa w ramach Grupy Agora SA.
* źródło: badania własne firmy Struq.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing