Rewolucja na rynku – rusza pierwszy butik kreatywny tworzony przez… młodzież!

Strategie marketingowe przeznaczone dla młodzieży - tworzone przez dorosłych, w wielu przypadkach nie zdają egzaminu. Główną przyczyną jest brak zrozumienia potrzeb oraz uświadomienia sobie oczekiwań, ale również języka, jakim posługują się młodzi konsumenci.
O autorze
1 min czytania 2016-09-05

Jak temu zaradzić? Zwrócić się do pierwszego w Polsce butiku kreatywnego, w którym najbardziej świadomym markom doradzają najbardziej utalentowani przedstawiciele Generacji Z. 

–  Wykorzystując potencjał młodych i dając im możliwość zdobywania praktycznych umiejętności uruchomiliśmy pierwszy butik kreatywny HIGH, tworzony przez młodych dla młodych!  Oferujemy usługi dla firm, którym zależy na dotarciu do dwóch grup docelowych – nastolatków (11-18 lat) oraz  osób od 18 do 26 roku życia. Dzięki temu marki stają przed możliwością zrealizowania precyzyjnych, skutecznych, a co najważniejsze trafiających w punkt kampanii, młodzi natomiast zdobędą niezbędne na rynku doświadczenie już od najmłodszych lat – mówi Dawid Pacha założyciel High  oraz High School of New Media. 

W jaki sposób realizowany jest projekt? – Wybieramy najlepszych z najlepszych, którzy studiują w High School of New Media, pierwszej szkole marketingu internetowego dla osób, które z powodu wieku dyskwalifikowane są zarówno na rynku pracy, jak i nie mają dostępu do wyższej, specjalistycznej edukacji – wyjaśnia Karolina Chrostek, co-founderka High School of New Media – Doświadczeni eksperci i najlepsi specjaliści w branży przekazują im swoją wiedzę, którą mogą wykorzystać w praktyce, uczestnicząc w warsztatach kreatywnych w ramach High. To tu, pod okiem opiekunów merytorycznych, którzy od lat pracują w agencjach i firmach, będą powstawać pomysły dla największych, najbardziej świadomych i posiadających potrzebę zrozumienia swojej grupy docelowej – dodaje Karolina Chrostek. 

Aby trafić do konkretnej grupy docelowej konieczne jest sformułowanie poprawnego komunikatu i znalezienie odpowiedniego kanału, którym go przekażemy – niby proste jednak w wielu przypadkach kłopotliwe. Generacja Z, czyli urodzeni po 95. roku,  to niezwykle zróżnicowana, ale również wymagająca grupa konsumetów. Jak nigdy wcześniej młodzi przystosowani są do korzystania z nowych technologii, dorastali bowiem w towarzystwie światowych marek jak Apple, Google czy Facebook, a dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość towarzyszyła im już od kołyski.  Aby do nich dotrzeć, należy dosłownie mówić w ich języku, szczerze i wprost. Niejednokrotnie firmy silą się, by takim językiem komunikować, próbują udawać luzaków, bez większych efektów.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Butik kreatywny tworzony przez Zetów to z pewnością spore zaskoczenie dla firm, ale również rewolucja w branży marketingu internetowego. Młodzież zyskuje możliwość rozwoju swojego potencjału oraz zdobycia pożądanego na rynku praktycznego doświadczenia w branży, które wielokrotnie stanowiło barierę zawodową nie do przekroczenia dla wchodzących na rynek świeżaków. Efekty można śledzić na stronie internetowej high.team.

Słuchaj podcastu NowyMarketing