– Kiedy prezentując w marcu ‘12 roku strategię PZU mówiłem, że chcemy być najbardziej zorientowaną na klienta firmą ubezpieczeniową w naszym regionie, miałem na myśli właśnie takie rozwiązania. Nowe, ułatwiające życie, zdejmujące obowiązki z barków klienta. Rozwiązania, które dadzą jemu jasny sygnał: możesz na nas polegać. W każdej sytuacji jesteśmy w PZU po to, aby Ci pomóc – mówi Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU i dodaje: – Dziś PZU staje w obronie klientów i wskazuje rynkowi kierunek. Bezpośrednia likwidacja szkody to niezbędna konieczność, jeśli rynek chce poprawić jakość świadczonych usług i podnieść zaufanie do firm ubezpieczeniowych. PZU jest pierwszy.
W spocie promującym nowy produkt wykorzystano kultowy utwór T-Rex „Children of the revolution”:
Zobacz również
Wprowadzeniu produktu towarzyszyła akcja teaserowa:
oraz specjalnie przygotowana strona internetowa www.rewolucjawoc.pl:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing