Rewolucje na kanale YouTube Lidla

Na kanale Kuchnia Lidla na YouTube wystartowała nowa kampania. Do dobrze znanych gospodarzy, Karola Okrasy oraz Pawła Małeckiego, dołącza dwóch nowych prowadzących: twórca YouTube DG – Darek Gutkowski – oraz finalistka MasterChef – Kinga Paruzel.
O autorze
1 min czytania 2016-10-24

Teraz każdy, kto odwiedzi kanał Kuchni Lidla, będzie mógł zobaczyć jeszcze więcej inspirujących przepisów, kulinarnych wyzwań i nawet włączyć się w ich tworzenie. 

Nowy, odświeżony kanał Kuchni Lidla to nie tylko nowi prowadzący, ale przede wszystkim goście z polskiej sceny YouTube, nowe formaty video oraz połączenie kulinarnej edukacji z rozrywką i humorem.  Na kanale można już znaleźć film powitalny, instruktaże z przepisami wszystkich prowadzących oraz video z udziałem gości specjalnych: StylizacjeTV, Emce2, Olciiak oraz Poszukiwacza. Video ze znanymi YouTube’erami w roli gości pojawiać się będą na kanale regularnie. 

„Kuchnia Lidla jest miejscem inspirowania oraz dzielenia się wiedzą z dziedziny kulinariów. Teraz wchodzimy jednak na jeszcze wyższy poziom – chcemy zaangażować widzów w współtworzenie treści. W szczególności poprzez video, które w komunikacji z odbiorcami stało się bardzo istotne, a my działamy zgodnie z aktualnymi trendami. Darek Gutkowski uzupełni Kuchnię Lidla o proste przepisy na co dzień, natomiast Kinga Paruzel jest specjalistką od kuchni fit. Kontynuujemy współpracę z doskonale znanymi naszym klientom: Karolem Okrasą i Pawłem Małeckim. Jesteśmy przekonani, że wspólnymi siłami, staniemy się najpopularniejszym kanałem kulinarnym na YouTube” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewcz, PR Manager Lidl Polska. 

Amatorzy gotowania będą mogli znaleźć na kanale Kuchni Lidla nowe cykle filmów, m.in.: „Pokaż Lodówkę”, z przepisami ze składników podawanych w  komentarzach przez użytkowników, „Odchudzone Przepisy”, czyli jak przygotować tradycyjne danie w wersji fit oraz pomocne dla wszystkich gotujących „Triki od Kuchni”. Formuła video przyjmie bardziej kreatywną i rozrywkową rolę, nie zabraknie także nietypowych kulinarnych wyzwań. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe filmy oraz postępy kulinarnej, YouTube’owej rewolucji można od teraz śledzić na kanale Kuchni Lidla. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing