W ostatnim czasie pracował m.in. dla: PZU, x-kom, Hennessy, Alpine i Marie Claire Home. Swoje doświadczenie w reżyserii zdobywał pracując na rynku kanadyjskim. Poza stricte komercyjnymi realizacjami Michał ma też w dorobku krótkie formy dokumentalne, shorty modowe i teledyski. Inspiracje do tworzenia filmów czerpie z podróżowania, obserwacji życia codziennego i zachowań społecznych. Pierwszy kontakt Michała z kamerą i montażem to filmy deskorolkowe i snowboardowe, gdzie wątkami pobocznymi były przeróżne sytuacje z życia ulicy i miasta. Jego prace odznaczają się humorem i zabawą stereotypami. Duży nacisk kładzie na estetykę wizualną, scenografię i casting.
– Od czasu konkursu Papaya Young Directors bacznie obserwowaliśmy pracowitość i rozwój Michała. Każdy jego projekt jest dopracowany w najmniejszych szczegółach. To prawdziwy esteta, który skrupulatnie dobiera scenografię, aktorów i muzykę do projektu. Świetnie radzi sobie w projektach CGI, co udowodnił tworząc reklamę dla PZU. Nie ma dla niego rzeczy niemożliwych do realizacji. Jest bardzo ambitnym młodym twórcą, a Jego otwartość oraz pozytywne nastawienie powoduje, że praca z nim to czysta przyjemność – komentuje Ania Jaraźna, talent manager Papaya Films.
Zobacz również
– Dołączenie Michała to duża radość, bo kolejny raz to namacalny dowód na to, że konkurs pomaga twórcom się rozwijać i otwiera im prawdziwie drzwi do świata reżyserii reklamowej. W naszym rosterze mamy twórców wywodzących się z Papaya Young Directors: Julia Rogowska, Janek Foryś, Wero Ławniczak, Michał Dymek, Aleksander Kropidłowski. Jest również grono twórców związanych z innymi impresariatami, co dodatkowo umacnia wiarygodność konkursu i czynną pracę w zawodzie – dodaje Jagoda Jędrzejewska, talent manager Papaya Films.
Papaya Films jest pierwszym polskim domem produkcyjnym, z sukcesem reprezentującym reżyserów, operatorów i fotografów. W rosterze znajduje się obecnie kiludziesięciu twórców z Polski i zagranicy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach