Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
Celem działań reklamowych marki jest komunikacja benefitów nowego modelu ŠKODA FABIA, wyposażonego w innowacyjne technologie oraz zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Aktywności są kolejnym etapem kampanii „Teraz możesz mieć wszystko”.
Zobacz również
– ŠKODA FABIA cieszy się ogromnym zaufaniem naszych klientów, dlatego premiera tego modelu wymaga specjalnej oprawy. Chcąc podkreślić, że ŠKODA to marka samochodowa, która innowacje ma w swoim DNA, zdecydowaliśmy się sięgnąć po format, który do tej pory nie był jeszcze w Polsce wykorzystany. Reklama realizowana i pokazywana na żywo jednocześnie w wielu kanałach komunikacji to wyjątkowe przedsięwzięcie i cieszymy się, że to właśnie my, jako lider rynku w Polsce, będziemy wykorzystywać ją jako pierwsi – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki ŠKODA.
Prawdopodobnie najtrudniejsza produkcja w historii polskiej reklamy realizowana jest przez Tadka Śliwę, czołowego polskiego reżysera reklamowego i twórcę „Ucha Prezesa”. Podczas transmisji 60-sekundowego mastershota z największej hali zdjęciowej w Polsce z ruchomą scenografią, po której będą się przemieszczały samochody marki ŠKODA, odbędzie się również koncert piosenkarki Bovskiej grającej na żywo wraz z zespołem. Wokalistka wykona cover utworu „You Got It” Roy’a Orbisona.
Działaniom komunikacyjnym towarzyszy product placement w programie „Mam talent”. Mnogość kanałów komunikacji dopełnia zangażowanie influencerów (Bovska, Rafał Masny z AbstrachujeTV). Spot reklamowy będzie transmitowany m.in. w kinach, ekranach sklepowych Media Markt, stronach głównych portali Wp.pl i Gazeta.pl oraz na profilach: ŠKODA, TVN, WP.PL, Dentsu Aegis Network Polska, Propeller Film, Isobar Polska na Facebooku oraz na Instagramie Rafała Masnego i Bovskiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket.
Słuchaj podcastu NowyMarketing