Rick Astley promuje ubezpieczenia w nowym teledysku do hitu „Never Gonna Give You Up”

Rick Astley promuje ubezpieczenia w nowym teledysku do hitu „Never Gonna Give You Up”
CSAA Insurance Group, amerykańska firma ubezpieczeniowa, nawiązała współpracę z ikoną lat 80. – Rickiem Astleyem. Po 35 latach piosenka „Never Gonna Give You Up” doczekała się nowego teledysku promującego ubezpieczyciela, który… „nigdy Cię nie zawiedzie”.
O autorze
1 min czytania 2022-08-19

Świętując 100-lecie marki, CSAA Insurance Group, postanowił zaprezentować swoje nowe ubezpieczenie „InsurAAAnce” za pomocą „nieśmiertelnej” piosenki. W nowej reklamie wystąpił brytyjski piosenkarz Rick Astley, który po ponad trzech dekadach przywraca kultową choreografię i stroje z lat 80. w nowym teledysku do „Never Gonna Give You Up”.

Skąd taki wybór? Jak twierdzi CSAA Insurance Group, hit z 1987 roku zawiera obietnicę, jaką marka od lat składa swoim klientom.

Cieszymy się, że możemy współpracować z Rickiem Astleyem, nie tylko, aby wrócić do radości z jego klipu, ale także, by podkreślić wartość, jaką nasi klienci otrzymują dzięki InsurAAAnce. I najwyraźniej niezatarty tekst „Never Gonna Give You Up” jest jednym z najlepszych sposobów na dzielenie się tym przesłaniem – powiedziała Linda Goldstein, wiceprezes wykonawcza ds. obsługi klienta i marketingu w CSAA Insurance Group.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ta żartobliwa reklama wykorzystuje teledysk, o którym Internet nie daje zapomnieć od wielu lat. „Never Gonna Give You Up” stał się na nowo popularny dzięki internetowemu żartowi zwanemu „Rickrollingiem”. Osoba poszukująca informacji w sieci, otrzymuje „zamaskowany” link, który – zamiast wskazówek na dany temat – otwiera teledysk do hitu Ricka Astleya.

Na fali popularności wielu memów i interntowych pranków, klip „Never Gonna Give You Up” zebrał już ponad 1,2 miliarda wyświetleń na YouTube i prawie 600 milionów odtworzeń na Spotify.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oprócz wypuszczenia nowego teledysku, marka umieściła w USA billboardy z podobizną fryzury piosenkarza oraz z kodami QR. Po zeskanowaniu kodu odbiorcy zostają przekierowani na stronę z nowym teledyskiem, który jest jednocześnie reklamą ubezpieczenia.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oddanie hołdu mojemu teledyskowi w reklamie AAA Insurance – od scenerii do elementów garderoby – było niesamowitą podróżą w głąb pamięci. Jestem podekscytowany współpracą z inną kultową marką, która z pewnością przetrwała próbę czasu – podsumował Rick Astley. 

PS
Muzyka i marketing to zgrany duet, dlatego marki coraz częściej sięgają po trackvertising. Polega on na współpracy między brandem i artystami muzycznymi, w ramach której powstaje wspólny utwór i teledysk.