Fani serii „God of War” odliczają dni do premiery dziewiątej części gry na PlayStation 4 i PlayStation 5, która ukaże się 9 listopada br. Dwa miesiące przed premierą, Sony promuje swoją produkcję krótkim filmem z udziałem słynnego duetu z serialu „Rick i Morty”. Bohaterowie, w charakterystycznym dla siebie stylu i humorze, promują kolejną odsłonę przygód Kratosa i Atreusa.
W niespełna 50-sekundowym spocie opublikowanym na kanale Adult Swim widzimy, jak Rick upodabnia się do Kratosa – głównej postaci z gry – i wręcza zdezorientowanego Mortyemu łuk i strzałę. Następnie wspólnie przekraczają portal prowadzący do Dziewięciu Królestw, czyli do świata z gry inspirowanego mitologią nordycką. Tam na bohaterów czekają kolejne „epickie przygody”.
Zobacz również
To nie pierwszy raz, gdy tytułowi bohaterowie serialu dla dorosłych wspierają kampanię promocyjną z branży gier. W 2019 roku Rick i Morty włączyli się w promocję „Death Stranding”, a w 2020 roku zachęcali do zakupienia konsoli PS5.
Z kolei w tym roku szalony naukowiec i jego wnuczek po raz pierwszy pojawili się w kampanii marki adidas, by razem z gwiazdami futbolu promować „najszybsze buty”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]