TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

RMF Classic wchodzi w pełnoletniość – 18. urodziny stacji

Z okazji 18. urodzin RFM Classic, w środę 27 października, stacja będzie nadawać specjalny program jubileuszowy „Dozwolone od lat 18” z udziałem gwiazd i słuchaczy. Trwa też druga odsłona kampanii wizerunkowej stacji pod hasłem „Włącz RMF Classic i zmień swój świat”.
O autorze
1 min czytania 2021-10-25

RMF Classic rozpoczęło nadawanie 27 października 2003 roku – początkowo tylko w Krakowie, później uruchamiane były kolejne nadajniki i dziś stacja dostępna jest w 21 największych polskich miastach. Liner rozgłośni to „Najpiękniejsza muzyka filmowa” i to ten gatunek przeważa w programie, ale stacja nadaje też największe przeboje muzyki klasycznej, piosenkę poetycką czy operę. 

– Na pewno przypomnimy najciekawsze wydarzenia i anegdoty czasów beztroskiego dzieciństwa i burzliwej młodości stacji. Poprosiliśmy też zaprzyjaźnionych z nami artystów żeby opowiedzieli nam o swoich osiemnastych urodzinach i jak wspominają swoje wchodzenie w dorosłość. Pojawią się wspomnienia między innymi Kayah, Weroniki Książkiewicz, Krzesimira Dębskiego, Mateusza Damięckiego, Marcina Dańca czy Artura Andrusa – zapowiada Paweł Pawlik, dyrektor programowy RMF Classic.

Rozgłośnia poprosiła też słuchaczy o przysyłanie opowieści o ich osiemnastkach. Najciekawsze zostaną zacytowane na antenie i nagrodzone zestawami upominków, w tym także przygotowanych specjalnie na urodziny. Na stronie internetowej rmfclassic.pl oraz w social mediach rozgłośni dostępny będzie krótki film animowany prezentujący historię stacji.

Oprócz tego, do połowy listopada potrwa kampania wizerunkowa radia. Jej celem jest promocja repertuaru rozgłośni, która jako jedyna w Polsce gra tak dużą ilość muzyki filmowej. Kampania obejmuje internet (spoty wideo w Player.pl, CDA, YouTube, Onet.pl, WP.pl, Interia i TVN24.pl oraz bannery w portalach horyzontalnych) oraz prasę (m.in. „Polityka”, „Tygodnik Powszechny”, „Newsweek Polska”). Za planowanie i zakup mediów oraz koncepcję kreatywną odpowiedzialny jest dział promocji Grupy RMF, natomiast produkcji podjęło się Studio Animacji Plankton TV. To druga odsłona kampanii „Włącz RMF Classic i zmień swój świat” – wiosenna, składająca się z dwóch spotów, w których wykorzystano tematy z filmów „Vabank” i „Janosik”, została rozszerzona o dwa kolejne – nawiązujące do największych hitów filmowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Słuchaj podcastu NowyMarketing