Walk EVENTS w ramach współpracy z T-Mobile Polska był odpowiedzialny za przygotowanie i koordynację eventów w ośmiu miastach w Polsce – w Świnoujściu, Szczecinku, Kołobrzegu, Mielnie, Darłowie, Ustce, Jastarni oraz Olsztynie – gdzie motywował do zbierania kilometrów tysiące mieszkańców i turystów w każdy weekend wakacji. Agencja przygotowała strefy, w których uczestnicy mieli możliwość trenować z gwiazdami i ambasadorami projektu, korzystać ze stacjonarnego sprzętu sportowego, biegać, jeździć na rowerze i na rolkach, skorzystać z ćwiczeń relaksujących, wziąć udział w licznych konkurach i zabawach z nagrodami, a także uzyskać szczegółowe informacje na temat tego, jak przyłączyć się do akcji, odwiedzić stoisko partnera technologicznego akcji – firmy Sony, zrobić pamiątkowe zdjęcia ukazujące się na profilu akcji na Facebooku oraz wypoczywać.
Miasta zaangażowane w akcje rywalizowały ze sobą w ramach tzw. Sztafety Miast. Bezkonkurencyjnym liderem okazał się Szczecinek. Tam licznik kilometrów na koniec akcji wskazał wynik 2 303,13 km. Swój sukces miasto zawdzięcza w dużej mierze Andrzejowi Kowalowi. Mieszkaniec Szczecinka, pasjonat jazdy na rowerze i lokalny ambasador akcji PMK w ciągu 3 dni do wspólnej puli dołożył aż 943 kilometrów przejechanych na rowerze stacjonarnym! Podczas road-show zebranych zostało w sumie 13 642 km. Aktualny stan liczników i dodatkowe informacje znajdują się na oficjalnej stronie akcji oraz na Facebooku.
Zobacz również
Podczas sportowych weekendów strefę PMK odwiedzili m.in. Robert Korzeniowski, Beata Sadowska, Joanna Jabłczyńska, Rafał Maślak, Aleksandra Goss, Przemek Cypryański oraz Anna Dec. Relacje na żywo z każdego miasta można było śledzić w porannym programie Dzień Dobry Wakacje w telewizji TVN.
Wielki finał akcji został zaplanowany na 27 września 2015 roku, podczas którego T-Mobile Polska przekaże wsparcie finansowe dla podopiecznych Fundacji TVN „nie jesteś sam”.
Pomoc Mierzona Kilometrami to ogólnopolska akcja społeczna, której inicjatorami są pracownicy firmy T-Mobile Polska. Ideą projektu jest połączenie aktywności fizycznej, sportowej pasji, mobilnej technologii i pomocy charytatywnej. Główną motywacją do aktywnego pokonywania kilometrów jest płynąca z tego faktu podwójna korzyść – będąc aktywnym pomagamy dzieciom niepełnosprawnym ruchowo. Partnerami tegorocznej akcji są: Telewizja TVN, Radio RMF FM, Grupa Onet, Endomondo oraz Sony, producent smartfona Sony Xperia Z3.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Do akcji Pomoc Mierzona Kilometrami może dołączyć każdy bez względu na to, do jakiej sieci komórkowej należy – wystarczy założyć profil na Endomondo i zbierać kilometry podczas wykonywania następujących aktywności: wędrowanie, chodzenie, fitness walking, bieganie, jazda na rowerze, kolarstwo, kolarstwo górskie, jazda na rolkach oraz aktywność na wózku inwalidzkim. Uczestnicy akcji PMK za pomocą smartfona i darmowej aplikacji Endomondo Sports Tracker podczas aktywności sportowych zbierają kilometry, które dzięki T-Mobile zamienione zostaną na wsparcie finansowe dla podopiecznych Fundacji TVN „nie jesteś sam”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing