Gabinet mobilny dotarł pod siedziby firm w całej Polsce. Odwiedził 27 zakładów pracy w 16 województwach. Przebadano 1077 pracowników i przeprowadzono 505 konsultacji. W tym celu załoga pokonała 7,5 tys. kilometrów. Każde wydarzenie było zaplanowane na około 5 godzin.
Roadshow pozwoliło bezpośrednio dotrzeć pracowników, którzy pracują fizycznie, jak i przed komputerem. Zaproszeni goście wykonywali badania w zakresie: spirometrii, zawartości tlenku węgla, poziomu ciśnienia, a także wzrostu i wagi. Podczas akcji dwie osoby, czyli diagnosta konsultant oraz pomocnik diagnosta, prowadząc badania, udzielali także porad w zakresie zdrowia oraz walki z nałogiem nikotynowym. Można było również skorzystać z profesjonalnych konsultacji oraz sprawdzić poziom uzależnienia.
Zobacz również
– Od samego początku wiedziałam, że tak wzorowa współpraca zapewni nam sukces i doprowadzi do zadowolenia i zmotywowania osób z naszej firmy do pożegnania się z nałogiem. Nasi pracownicy wychodzili z mobilnego gabinetu pełni wiary w powodzenie wdrożenia zmian w swoje życie. Wielkie podziękowania należą się zespołowi diagnostycznemu, który opiekował się uczestnikami akcji. Panowała tylko pozytywna energia – komentuje Justyna Biesiada, asystent zarządu Plastica Sp. z o.o.
– W ramach akcji „Nie palę, bo…”, która poświęcona jest tematyce szkodliwości palenia i ogólnemu zdrowiu układu oddechowego, mobilny gabinet konsultacyjno-profilaktyczny odwiedził GFT Polska w sierpniu pod poznańskim Okrąglakiem i na dziedzińcu łódzkiej Bramy Miasta. Cieszymy się, że na oba wydarzenia tak licznie przybyli nie tylko nasi pracownicy, ale także osoby z zaprzyjaźnionych firm w naszych budynkach i przechodnie. Akcja organizowana była na powietrzu i oczywiście z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa. Dziękujemy za fantastyczną atmosferę, profesjonalne konsultacje i możliwość udziału naszej firmy w kolejnym projekcie wspierającym zdrowie – mówi Edyta Turuj, senior employer branding specialist, GFT Poland Sp. z o. o.
W mobilnym gabinecie pojawiały się także osoby, które nie podjęły jeszcze ostatecznej decyzji o rzuceniu palenia, ale chciały uzyskać jak najwięcej informacji o konsekwencjach palenia oraz poddać się podstawowemu badaniu określającemu efektywność pracy ich płuc, tak aby zmotywować się do walki z nałogiem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Na spotkaniach pojawiały się także osoby niepalące, które chciały zdobyć wiedzę i argumenty, które pozwolą im np. pomóc bliskiej osobie w rzuceniu nałogu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing