Działaniom w outdoorze towarzyszą 30-sekudnowe spoty, przeznaczone do Internetu oraz social mediów. Nagrania promujące usługę zostały nagrane w czterech wersjach. W każdym z nich kamera skupia się na głównym aktorze lub aktorce, którzy wykonując codzienne czynności – związane z swoim hobby lub pracą – cieszą się ekspresowymi zakupami online. Kreacja jest utrzymana w lekkim i humorystycznym stylu.
Jedną z bohaterek kampanii jest Wirginia Szmyt, znana szerszej publiczności jako DJ Wika. Jest to najstarsza didżejka w Polsce, która udowadnia, że starsze osoby doskonale mogą sprawdzić się w zawodach z definicji przeznaczonych dla młodych osób. W ten sposób obala ona stereotypy dotyczące podeszłego wieku. Pokazuje również, jak ważna jest realizacja swoich marzeń i ile szczęścia dają one w życiu. W spocie DJ Wika pokazana jest jako aktywna seniorka, kipiąca energią oraz witalnością. Gra w klubie muzykę na żywo dla młodych ludzi, łącząc tym samym pokolenia.
Zobacz również
W naszej kampanii pokazujemy, że proces robienia zakupów za pomocą naszej aplikacji jest niezwykle prosty. Wystarczy kilka kliknięć, a zakupy zjawią się błyskawicznie. Dzięki temu każdy z nas może sobie pozwolić na robienie tego, co chce. Na przykład na rozwijanie swoich pasji, dzięki czemu jesteśmy szczęśliwsi. DJ Wika w naszym spocie pokazuje wszystkim ile radości może dać nam praca włożona w realizację marzeń. Nieważne jakie masz hobby czy co lubisz robić w wolnym czasie. Najważniejsze jest to, że teraz masz na to czas. Zajmij się sobą, a my dostarczymy zakupy obojętnie gdzie jesteś – mówi Kamil Bąkowski, marketing & ecommerce director w Lite e-Commerce.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampania Lite e-Commerce jest skierowana do potencjalnych klientów – osób ceniących wygodne rozwiązania i chętnie korzystających z nowych technologii, nie mających często czasu na samodzielne wizyty w sklepach. Odnajdziemy w niej odniesienia do zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia czy do popularnej gry dziecięcej, znanej jako pomidor. Kampania potrwa do stycznia, zakresem obejmie działania w mediach społecznościowych, digital oraz outdoor. Billboardy oraz citylighty zawisły w Warszawie, przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych stolicy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zakupy na „już” w Warszawie
Aplikacja Jush działa na razie w wybranych dzielnicach Warszawy. Swoim zasięgiem obejmuje Śródmieście, Wolę, Włochy, Ochotę, Targówek, Ursynów, Pragę Północ i Południe oraz część Mokotowa i Wilanowa. Konsumenci mogą wybierać z ponad 1300 produktów, znanych również z sieci sklepów Żabka. W ofercie znajdują się świeże warzywa, owoce i pieczywo oraz napoje czy dania gotowe, także w wersji wegetariańskiej. Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, że wartość koszyka przekroczy 35 zł, aby była darmowa. Zamówienie można złożyć codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.
Zgarnij nawet 100 zł – specjalna promocja dla nowych użytkowników
Lite e-Commerce wydłuża również swoją promocję dla nowych użytkowników. „Zgarnij nawet 100 zł” potrwa do końca roku. W jej ramach każda osoba, która zarejestrowała się w aplikacji dostanie 20 zł rabatu na pięć zamówień. Wartość koszyka musi przekraczać 40 zł. Warto zauważyć, że w ten sposób klienci zyskują również darmową dostawę. Dzięki promocji można oszczędzić nawet do 100 zł. Akcja promocyjna obowiązuje do 31.12.2021 r. do godziny 22:59. Regulamin promocji jest dostępny na stronie: jush.pl/akcje-promocyjne.
Aplikację Jush na Android można pobrać tutaj, a więcej informacji o samej usłudze dostępnych jest na oficjalnej stronie. Użytkownicy iOS aplikację Jush mogą pobrać z App Store.