Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Robert Makłowicz i synowie wraz z siecią Good Lood stworzyli wyjątkowe lody

Robert Makłowicz i synowie wraz z siecią Good Lood stworzyli wyjątkowe lody
Wanilia z oliwą Nocellara od to nowy smak lodów stworzony przez lodziarnię Good Lood wraz z Robertem Makłowiczem i synami. Oficjalna premiera odbędzie się 24 maja 2024 roku.
O autorze
1 min czytania 2024-05-22

Od 24 maja br. będzie można spróbować lodów, które zostały opracowane i przygotowane przez Good Lood wraz z Robertem Makłowiczem i Synami, Mikołajem i Ferdynandem. Są to lody pełne świeżego mleka, prawdziwej wanilii w połączeniu z oliwą Nocellara od Makłowicz i Synowie, oprószone cytrusowym pieprzem Timut, dostępne w Loodspotach Good Lood w Krakowie i Warszawie oraz z dostawą Good Lood Delivery.

W ofercie firmy Makłowicz i Synowie, która od niemal roku funkcjonuje na polskim rynku, znajdziemy gotowe dania i sosy inspirowane kuchniami świata oraz autentycznie włoskie produkty, w tym m.in. szeroką gamę oliw, począwszy od klasycznej oliwy infuzowanej bazylią, czosnkiem czy chilli, na oliwie truflowej i niezwykłej Nocellari skończywszy.

– W relacjach biznesowych, podobnie jak w życiu, stawiamy na wartości takie jak rodzinność i tradycja. Wybieramy to, co autentyczne i bliskie rodzinie. To właśnie te czynniki […] zadecydowały o podjęciu współpracy z firmą Good Lood – mówią Mikołaj i Ferdynand Makłowiczowie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się