Robert Górski i Mikołaj Cieślak spierają się o lody w reklamie Orange na Kartę

10 czerwca wystartowała letnia kampania reklamowa Orange na Kartę. Powracają w niej artyści kabaretowi Robert Górski i Mikołaj Cieślak, którzy promują podwójny pakiet internetu po każdym doładowaniu.
O autorze
0 min czytania 2019-06-13

Tym razem bohaterowie znajdują się nad jeziorem, a pretekstem do sporu między nimi stały się… podwójne lody, które symbolizują ofertę – 2 razy więcej internetu na wakacje, z którego możemy korzystać, jak chcemy.

W puencie dowiadujemy się, że tak naprawdę nieważne, kto co lubi. Najważniejsze, że wszyscy możemy mieć podwójną porcję tego, co kochamy najbardziej.

Działania obejmują także komunikację digitalową, social media i radio. Za stworzenie kampanii odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj