Osoby, które zdecydują się teraz na korzystanie z Orange na kartę, będą otrzymywać darmowy internet po każdym doładowaniu. Do zdobycia jest nawet 1410 GB! Kampania jest realizowana od 16 czerwca w telewizji i radiu.
„Przy promowaniu aktualnej oferty Orange na kartę sięgamy po znany wszystkim kod Bitwy pod Grunwaldem, by w humorystyczny sposób oddać ogrom darmowego, internetowego transferu, z którego można już korzystać. Smartfon z internetem może pomóc zaplanować nie tylko zwycięstwo w ważnej bitwie, ale także wyjazd na długo wyczekiwany urlop. Dlatego warto uzbroić się w Orange na kartę właśnie teraz – przed zbliżającymi się wakacjami.” –powiedziała Magdalena Samek z agencji Publicis Poland.
Zobacz również
Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot jest emitowany od 16 czerwca na kanałach należących do stacji TVP, TVN i POLSAT.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Mateusz Gruca (Copywriter), Karolina Niedzielska (Art Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Ksenia Wałek (Account Manager), Katarzyna Majewska (Produkcja). Stronę klienta reprezentowali: Agnieszka Leśnarowska (Senior Communication Manager), Szymon Biela (Dyrektor Komunikacji Marketingowej) i Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Marki i Komunikacji Marketingowej). Produkcję powierzono domowi produkcyjnemu Lemon Films, za postprodukcję odpowiada Orka Film. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach