Dwukrotny zdobywca nagrody Piłkarza Roku FIFA, napastnik FC Barcelona, oraz kapitan reprezentacji Polski, prywatnie jest również fanem gamingu, co czyni go idealnym ambasadorem G2A.COM, łączącym światy sportu online i offline.
Współpraca z Robertem Lewandowskim, który sam jest od dawna graczem, pomoże G2A.COM w realizacji misji demokratyzacji cyfrowej rozrywki, uczynienia ją dostępną dla wszystkich, niezależnie od miejsca zamieszkania, tożsamości, wieku, albo sytuacji życiowej.
Zobacz również
– Gaming i sport mają ze sobą wiele wspólnego – są dostępne dla wszystkich, niezależnie od wieku czy sytuacji życiowej. Kto byłby lepszym ambasadorem dla tej więzi cyfrowego i fizycznego świata, niż Robert Lewandowski – ikona sportu i jednocześnie zapalony gracz. Robert jest także światowym wzorem do naśladowania zarówno dla młodszego jak i starszego pokolenia, wpisując się idealnie w nasze firmowe wartości. Nie mam jakichkolwiek wątpliwości, że nasza współpraca z Robertem jest idealnym sposobem by dotrzeć do nowych publiczności i dostarczyć naszym użytkownikom i użytkowniczkom nowych emocji – mówi Bartosz Skwarczek, założyciel i prezes Rady Nadzorczej Grupy Kapitałowej G2A.
Współpraca z Robertem Lewandowskim jest częścią długoterminowej strategii pozycjonowania marki G2A.COM oraz celu firmy, jakim jest otwarcie Gate 2 Adventure do świata cyfrowej rozrywki – sprawienia, aby gry wideo, karty upominkowe, subskrypcje, oprogramowanie, e-edukacja i inne kategorie, stały się dostępne dla wszystkich.
Jako ambasador marki G2A.COM, Robert Lewandowski będzie twarzą globalnych kampanii marketingowych, jak również działań brandingowych takich jak konkursy z imponującymi nagrodami, specjalne oferty, czy unikalne treści dla użytkowników i użytkowniczek G2A.COM.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Cieszę się, że będę miał przyjemność być ambasadorem marki G2A.COM, wiodącego światowego marketplace’u z cyfrową rozrywką. Gaming jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi rozrywki i jestem pod wrażeniem jaką pozycję wypracowało sobie G2A.COM na globalnym rynku. Cyfrowa rozrywka jest już nieodłączną częścią naszej codzienności i jako sportowiec oraz gracz z ciekowością obserwuję dalszy rozwój esportu i gamingu. Jestem przekonany, że tradycyjny sport i aktywność fizyczna mogą się nie tylko rozwijać równolegle ze światem cyfrowym, ale także, że te dziedziny mogą wspierać się wzajemnie. Aktywność G2A.COM w zakresie sportu i esportu jest tego znakomitym przykładem. Te światy mają ze sobą wiele wspólnego – chodzi w nich o dobrą zabawę, emocje, ale także dostępność dla wszystkich zainteresowanych – skomentował Robert Lewandowski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media – agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One.
Robert dołączy do portfolio liczącego około tysiąca współprac i ambasadorów marki G2A.COM, działających w wielu różnych dyscyplinach. G2A.COM od początku współpracowało z influencerami, poczynając od jednego z największych youtuberów na świecie, PewDiePie, po sportowców takich jak kierowca F1 Dani Clos, drifterzy tacy jak Ruben Bolanos, Piotr Więcek, czy Paweł Korpuliński, aż po szachowego mistrza, Michała Kanarkiewicza, który prowadzi cyfrową akademię szachową G2A.COM, szkoląc nie tylko w zakresie szachów, ale także strategii i myślenia biznesowego. G2A.COM niedawno ogłosiło również kilka sportowych współprac, w tym z Drift Masters Grand Prix, sportowcami NCAA, oraz Aleksandrą Mirosław, mistrzynią świata we wspinaczce na szybkość.