Robert Lewandowski ambasadorem kampanii Cartoon Network

Robert Lewandowski przekonuje, że gra „fair play” nie kończy się tylko na boisku. Polski piłkarz zaangażował się w kampanię Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” promującą koleżeńskie postawy wobec problemu dokuczania i cyberprzemocy.
O autorze
1 min czytania 2019-11-05

Cartoon Network wraz z ambasadorem Robertem Lewandowskim propagują ideę równości wśród różnorodności i koleżeńskie postawy. Kampania „Bądź kumplem, nie dokuczaj” pokazuje, że niezależnie od różnic między dziećmi, każde zasługuje na szacunek i poczucie bezpieczeństwa w swoim otoczeniu.

– Wartości kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” są mi bardzo bliskie, ponieważ moja codzienna praca wymaga gry zespołowej i dobrej komunikacji w drużynie. Jestem przekonany o tym, że akcja Cartoon Network promuje pozytywne wartości przyjaźni i życzliwości. Cieszę się, że jako Ambasador mogę mieć realny wpływ na jej przekaz. Chciałbym, aby dzieci zobaczyły, że bycie „fair” oznacza nie tylko brak dokuczania, ale również stawanie w obronie osób słabszych – twierdzi ambasador Robert Lewandowski.

Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Spot został przygotowany przez Stor9. Za działania PR i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja dotRelations. 

Partnerzy kampanii

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Honorowy patronat nad kampanią Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj” objęli w tym roku: Ministerstwo Cyfryzacji i Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. W gronie partnerów znaleźli się: Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja Orange, Lifetube, Nintu, Stor9, Zgoda FC i Varsovia. Patronami medialnymi zostały serwisy: WP.PL, Magazyn Kumpel, Victor Junior i EduNews.pl.

Raport „Jak było w szkole?”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na potrzeby kampanii przeprowadzono badanie. Do jego najważniejszych celów należało: sprawdzenie świadomości rodziców wobec problemu dokuczania dzieciom w polskich szkołach i wiedzy w jaki sposób reagować na dokuczanie dziecku. Badanie zostało zrealizowane w dniach przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów online (810 ankiet z rodzicami dzieci w wieku 6-15 lat). Na jego podstawie powstał raport

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Działania skierowane do szkół

Przy wsparciu ekspertów z Centrum Edukacji Obywatelskiej powstały scenariusze lekcji. Klasy, które przyłączą się do akcji otrzymają certyfikat „Klubu Kumpli”. 

Akcja „Bądź kumplem nie dokuczaj” potrwa miesiąc i będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych oraz ogólnopolską kampanią. Na antenie Cartoon Network i w wybranych kanałach platformy nc+ i w internecie emitowany będzie spot z udziałem Ambasadora.   

Więcej informacji znajduje się na stronie kampanii.