Od czasu startu platformy #BeYourOwnBOSS marka zachęca do życia na własnych zasadach – z odwagą, autentycznością i stylem. Robert Lewandowski w naturalny sposób wpisuje się w filozofię BOSS EYEWEAR.
Partnerstwo rozpoczęło się od kampanii promującej kolekcję BOSS EYEWEAR na sezon wiosna/lato 2025, w której Lewandowski prezentuje oprawki.
Zobacz również
-
AI Manager Day: I edycja networkingu, który pokazał siłę społeczności [RELACJA]
-
ORLEN zwiększa zaangażowanie w rozwój polskiej lekkiej atletyki. Pięć nowych nazwiska w ORLEN Team
-
Stanowisko Izby Gospodarki Elektronicznej w sprawie wprowadzenia podatku od sprzedaży detalicznej dla podmiotów e-commerce


Współpraca z Robertem Lewandowskim podkreśla dalszy rozwój marki BOSS EYEWEAR, która pragnie jeszcze silniej rezonować z lokalnymi odbiorcami, stawiając na autentyczne i inspirujące osobowości.
– Cieszę się, że dołączam do rodziny BOSS EYEWEAR i mogę wnieść swoją pasję do tej kampanii. Współpraca z BOSS EYEWEAR to dla mnie naturalny wybór. Marka symbolizuje precyzję, skuteczność i pewność siebie – cechy, które towarzyszą mi na boisku każdego dnia – powiedział Robert Lewandowski.
Stanowisko Izby Gospodarki Elektronicznej w sprawie wprowadzenia podatku od sprzedaży detalicznej dla podmiotów e-commerce
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing