Do tej pory ambasador marki promował m. in. smartfony z serii P oraz pierwszego ultrabooka Huawei, MateBook X. Obecnie trwa kampania #TheUltimate, dedykowana najnowszej serii smartfonów dla najbardziej wymagających – Huawei Mate 10. W jej ramach powstał m.in. spot reklamowy z udziałem piłkarza. Teraz, z okazji nadchodzących Świąt, będziemy mogli zobaczyć sportowca w zupełnie nowej, humorystycznej odsłonie. Robert Lewandowski wcieli się w rolę testera urządzeń technologicznych i podejmie wyzwanie przygotowania niestandardowej recenzji flagowego smartfonu Huawei.
– Niezmiernie cieszy nas skuteczność wizerunkowa i biznesowa współpracy z Robertem Lewandowskim. Tym razem nasz ambasador pojawi się w zupełniej nowej roli – eksperta od elektroniki użytkowej. Sposób, w jaki Robert zrecenzuje nasz smartfon, z pewnością pozostanie w pamięci – mówi Dorota Haller, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i digitalu w polskim oddziale Huawei.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Materiały video z udziałem piłkarza będą publikowane w grudniu br. i styczniu 2018 na jego kanałach Social Media – na Facebooku oraz Instagramie oraz na oficjalnym profilu Huawei na Facebooku.