W pierwszym odcinku, który miał swoją premierę 16 grudnia, pokazano wizytówkę Meksyku – słynny kurort Tulum, wyprawę łódką po Morzu Karaibskim i snorkeling z żółwiami, a także jedną z najpiękniejszych raf koralowych na świecie.
W kolejnych programach z meksykańskiej serii znany smakosz i podróżnik zrelacjonuje między innymi wizytę w Izamal – żółtym miasteczku powstałym na ruinach piramid Majów – i wiosce Cobá, gdzie znajdują się ruiny miasta Majów z okresu prekolumbijskiego. Pokaże też cenoty, czyli studnie krasowe powstałe w wyniku wypłukiwania przez wodę deszczową skał wapiennych. Kiedyś stanowiły główne źródło słodkiej wody i pełniły funkcje rytualne, a obecnie są jedną z najpopularniejszych atrakcji regionu.
Zobacz również
Nie zabraknie oczywiście niezwykłych smaków meksykańskiej kuchni i luksusowych hoteli goszczących turystów z całego świata.
– Robert Makłowicz to ikona polskiej popkultury i autorytet docierający z przekazem do różnych grup odbiorców. Cieszymy się, że wspólnie mogliśmy pokazać walory i smaki Półwyspu Jukatan w Meksyku. Naszym głównym celem jako największego multiagenta turystycznego w Polsce jest wiarygodna rekomendacja – kierunków, hoteli i atrakcji. Autentyczność, z jaką Robert relacjonuje swoje wyprawy, sprawia, że wielu Polaków – w tym również naszych klientów i znajomych – odwiedza pokazywane przez niego miejsca. Kto wie, może odcinki z Meksyku staną się dla nich kolejną inspiracją i podróżniczym marzeniem, w którego realizacji będziemy mogli pomóc?– mówi Kacper Daszke, content marketing manager w Wakacje.pl, odpowiedzialny za współpracę multiagenta z Robertem Makłowiczem.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Drugi odcinek meksykańskiej serii ukaże się na kanale podróżnika pod koniec 2022 roku – 30 grudnia o godzinie 17.00, a premiery kolejnych relacji zaplanowano na każdy piątek stycznia. Wyprawa Roberta Makłowicza na Półwysep Jukatan została zrealizowana przy wsparciu ambasadora Meksyku w Polsce.