Rolą Roberta Sadowskiego będzie kompleksowa odpowiedzialność za komunikację i promocję marki Newspoint oraz wsparcie rozwoju platformy SaaS. Wcześniej, w Grupie Netsprint, pełnił funkcję kierownika e-marketingu i marketing automation managera.
Pod koniec 2017 Newspoint zaprezentował nowy panel użytkownika z modułem influencerów i metadanymi, a równolegle zmienił identyfikację wizualną – wprowadził nowe logo, standardy prezentacji i nową stronę www. Nowy panel Newspoint dostępny jest w modelu SaaS dla użytkowników z całego świata (Newspoint monitoruje 75 języków ze 170 krajów).
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Na pewno w 2018 będziemy dalej intensywnie rozwijać nasze narzędzie – pojawią się nowe funkcje i warstwy danych. Robert Sadowski ze swoim wieloletnim doświadczeniem w budowie rozwiązań e-commerce i komunikacji platform technologicznych będzie dla nas cennym wsparciem. W związku z wchodzeniem przez nas na nowe rynki zagraniczne i rozwojem platformy Saas, będziemy pracować z Robertem nad dalszą optymalizacją funkcjonalną i transakcyjną panelu Newspoint. Robert ma za zadanie zoptymalizować nasze działania komunikacyjne i znacząco zwiększyć skalę przychodów Newspoint z biznesu SaaS, także z rynków zagranicznych – mówi CEO Newspoint Robert Stalmach.
Robert Sadowski posiada ponad 18 lat doświadczenia w digital marketingu, zarówno jeżeli chodzi o kreację, tworzenie treści, jak i web analitykę, mailingi, webinary, lead generation, SEO oraz SEM. Magister matematyki Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu rynku kapitałowego i analizy finansowej oraz strategii marketingowej. Prywatnie miłośnik drzew oraz ogrodów. Zapalony brydżysta i kolarz.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]