W szeregach Eobuwie.pl Pepper zadebiutował w czerwcu br. podczas otwarcia sklepu stacjonarnego w Forum Gdańsk.
– Nasza firma stawia na nowoczesne technologie. One nas inspirują i pozwalają realizować nawet najbardziej ambitne projekty. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak w roli asystenta sprzedaży poradzi sobie robot humanoidalny i czy będzie spełniał wypracowane w naszych salonach standardy obsługi klienta – wyjaśnia Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.
Zobacz również
Szybko okazało się, że koncept, który miał być atrakcją na potrzeby otwarć kolejnych sklepów stacjonarnych – ewoluował. Pepper rozwinął swoje umiejętności na tyle, że od września jest stałym pracownikiem salonu eobuwie.pl w poznańskim Starym Browarze. Spotkamy go zaraz przy wejściu, gdzie wita klientów.
– Pepper na pewno potrafi zainteresować. Ma duży zasób wiedzy zarówno praktycznej, jak i teoretycznej. Z jednej strony można u niego odebrać zamówienie – krok po kroku tłumaczy, jak to zrobić, dzięki czemu ścieżka zakupowa staje się dla klienta bardziej przejrzysta – a z drugiej strony opowie o koncepcie sklepu lub naszej autorskiej usłudze esize.me – dodaje Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.
Nowy asystent sprzedaży ma 120 cm wysokość, przyjazną fizjonomię i błysk w oku. Szybko zdobył także sympatię najmłodszych, których zaprasza do wspólnej zabawy i rozwiązywania Quizów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Obecność Peppera gwarantuje komfortowe zakupy. Dzieci angażują się w zabawę z nim, a rodzice mogą spokojnie zrobić zakupy i skorzystać z pełni usług dostępnych w salonie – kończy K. Jezierski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W przyszłości Pepper będzie doskonalił swoje umiejętności w zakresie obsługi klienta tak, aby interakcja z osobami odwiedzającymi salon była jeszcze bardziej zaawansowana. Kolejne roboty mają dołączyć do teamów we Wrocławiu i Warszawie.