W czasie piłkarskich mistrzostw świata goście rozgłośni będą składać autografy na mundialowej piłce, która trafi na aukcję charytatywną. Zebrane w ten sposób środki wesprą działania Fundacji Rak’n’Roll na rzecz osób z chorobą nowotworową.
Przez cały czas trwania mundialu Rock Radio będzie gościło na antenie znane postacie ze świata kultury i sportu, które będą próbowały przewidzieć wynik piłkarskich rozgrywek oraz podejmą wyzwanie żonglowania mundialową piłką. Każdy z gości złoży na podbijanej futbolówce swój autograf. Tuż po finale mundialu piłka z podpisami wszystkich gości trafi na aukcję charytatywną w serwisie charytatywni.allegro.pl – licytacja potrwa do początku sierpnia br. Wszystkie środki z aukcji trafią na konto Fundacji Rak’n’Roll, która zmienia schematy myślenia i mówienia o raku, przełamuje tabu związane z tą chorobą, a także prowadzi działania mające na celu poprawę jakości życia chorych.
Zobacz również
Gości, którzy wezmą udział w akcji Rock Radia, będzie można usłyszeć na antenie stacji oraz zobaczyć i usłyszeć na profilu Rock Radia na Facebooku i YouTube, a także na profilu Fundacji Rak’n’Roll na Instagramie.
To kolejne działania Rock Radia, które wspiera różne organizacje pozarządowe i cele charytatywne.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W Walentynki okazujemy miłość na różne sposoby. Fundacja Rak’n’Roll też poruszyła w mediach społecznościowych kwestie miłości z pięknym hasłem „Nie ma miłości bez procentów”. Dlaczego tak?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania w 2018 roku przekonywała do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim opowiadała o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. Spot był odsłoną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” przypominającej, że Fundacja aby działać potrzebuje procentów, ale innych niż może się wydawać. Potrzebuje 1% podatku, który pomaga jej podopiecznym przejść przez raka.