Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla po raz 12 na Festiwalu
Festiwal Pol’and’Rock rozpocznie się w tym roku w czwartek, 4 sierpnia i potrwa do soboty, 6 sierpnia. Natomiast polowy sklep sieci – Rockowa Wyspa Lidla – zostanie otwarty już od wtorku 2 sierpnia, a swoje drzwi zamknie dopiero w niedzielę, 7 sierpnia tak, aby przybywający z wyprzedzeniem festiwalowi goście oraz ci, którzy przedłużą swój pobyt do niedzieli, mogli dokonać zakupów na miejscu.
Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie są dokładnie takie jak w każdym innym obiekcie Lidl Polska. Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekać będą specjalne kupony rabatowe. Wystarczy wybrać w aplikacji rockowy sklep jako domyślny, a dedykowane kupony tylko dla uczestników Festiwalu pojawią się w zakładce „kupony”.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Nie wyobrażam sobie Najpiękniejszego Festiwalu Świata bez kolorowego i rockowego sklepu Lidl. Myślę, że podobne odczucia mają uczestnicy Festiwalu. Lidl przyzwyczaił nas już do tego, że w samym środku festiwalowego pola, stawia swój polowy sklep, który jest wypełniony produktami spożywczymi i niezbędnymi akcesoriami. Sklep jest absolutnie kolorowy i jedyny w swoim rodzaju – komentuje Jurek Owsiak.
Na powierzchni sprzedaży 1 400 m2 każdy festiwalowicz znajdzie wszystko, czego potrzebuje podczas wydarzenia. W przypadku upalnych dni nieocenione będą soki „Solevita” oraz lody Gelatelli, Bon Gelati i Ballino. Uczestnicy Festiwalu znajdą również świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”, słodycze, chipsy oraz słonych przekąsek „Alesto”. Pojawi się także nabiał „Pilos” i wędliny „Pikok”. „Piekarnia w sercu Lidla” zadba o ciepłe i chrupiące pieczywo, idealne na pokoncertowe śniadanie. W rockowym sklepie Lidla będzie dostępne wyłącznie piwo bezalkoholowe marki Lech. Oprócz artykułów spożywczych w sklepie będzie można zakupić tzw. festiwalowe „must-have”, czyli śpiwory, ręczniki, koszulki, namioty, koce, akcesoria kempingowe, maty i materace czy okulary przeciwsłoneczne. Dzięki temu uczestnicy mogą zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze rzeczy na miejscu i nie muszą martwić się o przeładowane bagaże.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W festiwalowym sklepie Lidl będzie można płacić wszystkimi formami płatności, które obowiązują także w regularnych sklepach sieci – gotówkowo i bezgotówkowo. Na miejscu oprócz standardowych kas, obsługiwanych przez pracowników Lidla, którzy przyjadą na Festiwal specjalnie z różnych części kraju, do dyspozycji klientów będzie także aż 18 kas samoobsługowych. W tym roku powierzchnia sali sprzedaży wyniesie aż 1400 m2.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na terenie Rockowej Wyspy Lidla znajdzie się również specjalna strefa chilloutu – przed sklepem Lidl rozłożone zostaną parasole, leżaki oraz stoliki z możliwością darmowego ładowania elektroniki, z których skorzystać będzie mógł każdy uczestnik Festiwalu.
Pol’and’Rockowy sklep Lidla będzie czynny już od wtorku, 2 sierpnia (12:00-20:00), a od środy 3 sierpnia od 6:00, działać będzie bez przerwy aż do godziny 12:00 w niedzielę, 7 sierpnia. Lidl Polska rozpoczął już prace budowlane, aby w dniu otwarcia, 2 sierpnia, z gotowością oczekiwać na pierwszych uczestników.