Jak zachęcić turystów do odwiedzenia wybranego kraju? Na przykład zatrudniając do jego promocji międzynarodowe gwiazdy sportu i sztuki. Z takiego założenia wyszli twórcy kampanii ukazującej piękno Szwajcarii, którzy do współpracy zapraszając Rogera Federera i Madsa Mikkelsena.
Switzerland Tourism (ST), którego ambasadorem jest gwiazdor tenisa – Federer, postanowili ukazać Szwajcarię jako sielską, błogą krainę, w której można zbliżyć się do natury i nawiązać kontakt z przyrodą. Tak właśnie robi wspomniany Federer, a wtóruje mu Mads Mikkelsen – czołowy duński aktor, znany m.in. z serialu „Hannibal” i oscarowego filmu „Na rauszu” Thomasa Vinterberga.
Zobacz również
Klip z udziałem gwiazd, będący elementem największej jak dotąd jesiennej kampanii w historii ST, można zobaczyć na YouTubie. Akcja jest kierowana na rynki: francuski, niemiecki, włoski, krajów Beneluxu, Wielkiej Brytanii i krajów nordyckich.
– Współpraca z Rogerem Federerem i Madsem Mikkelsenem jest idealnym odzwierciedleniem naszej wizji jesieni w Szwajcarii: pory roku, która łączy w sobie naturę, elegancję i tradycję – tłumaczy André Hefti, dyrektor ds. marketingu w ST.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: YouTube
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS „Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo
Oslo postawiło na nietypową formę reklamy, która szybko stała się viralem. Główny bohater wideo zapewnia: „Nie przyjechałbym tu” – a to jedynie zapowiedź zgryźliwego humoru.