TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Roger Federer i Mads Mikkelsen promują Szwajcarię i zakochują się w tamtejszej jesieni

Roger Federer i Mads Mikkelsen promują Szwajcarię i zakochują się w tamtejszej jesieni
Mads Mikkelsen i Roger Federer wystąpili w klipie „Falling for Autumn”, przygotowanym przez Switzerland Tourism, i ukazującym piękno szwajcarskiej jesieni zarówno mieszkańcom kraju, jak i turystom.
O autorze
1 min czytania 2024-09-17

Jak zachęcić turystów do odwiedzenia wybranego kraju? Na przykład zatrudniając do jego promocji międzynarodowe gwiazdy sportu i sztuki. Z takiego założenia wyszli twórcy kampanii ukazującej piękno Szwajcarii, którzy do współpracy zapraszając Rogera Federera i Madsa Mikkelsena.

Switzerland Tourism (ST), którego ambasadorem jest gwiazdor tenisa – Federer, postanowili ukazać Szwajcarię jako sielską, błogą krainę, w której można zbliżyć się do natury i nawiązać kontakt z przyrodą. Tak właśnie robi wspomniany Federer, a wtóruje mu Mads Mikkelsen – czołowy duński aktor, znany m.in. z serialu „Hannibal” i oscarowego filmu „Na rauszu” Thomasa Vinterberga.

Klip z udziałem gwiazd, będący elementem największej jak dotąd jesiennej kampanii w historii ST, można zobaczyć na YouTubie. Akcja jest kierowana na rynki: francuski, niemiecki, włoski, krajów Beneluxu, Wielkiej Brytanii i krajów nordyckich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca z Rogerem Federerem i Madsem Mikkelsenem jest idealnym odzwierciedleniem naszej wizji jesieni w Szwajcarii: pory roku, która łączy w sobie naturę, elegancję i tradycję – tłumaczy André Hefti, dyrektor ds. marketingu w ST.

Zdjęcie główne: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo

Oslo postawiło na nietypową formę reklamy, która szybko stała się viralem. Główny bohater wideo zapewnia: „Nie przyjechałbym tu” – a to jedynie zapowiedź zgryźliwego humoru.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się