Roger Federer i Mads Mikkelsen promują Szwajcarię i zakochują się w tamtejszej jesieni

Roger Federer i Mads Mikkelsen promują Szwajcarię i zakochują się w tamtejszej jesieni
Mads Mikkelsen i Roger Federer wystąpili w klipie „Falling for Autumn”, przygotowanym przez Switzerland Tourism, i ukazującym piękno szwajcarskiej jesieni zarówno mieszkańcom kraju, jak i turystom.
O autorze
1 min czytania 2024-09-17

Jak zachęcić turystów do odwiedzenia wybranego kraju? Na przykład zatrudniając do jego promocji międzynarodowe gwiazdy sportu i sztuki. Z takiego założenia wyszli twórcy kampanii ukazującej piękno Szwajcarii, którzy do współpracy zapraszając Rogera Federera i Madsa Mikkelsena.

Switzerland Tourism (ST), którego ambasadorem jest gwiazdor tenisa – Federer, postanowili ukazać Szwajcarię jako sielską, błogą krainę, w której można zbliżyć się do natury i nawiązać kontakt z przyrodą. Tak właśnie robi wspomniany Federer, a wtóruje mu Mads Mikkelsen – czołowy duński aktor, znany m.in. z serialu „Hannibal” i oscarowego filmu „Na rauszu” Thomasa Vinterberga.

Klip z udziałem gwiazd, będący elementem największej jak dotąd jesiennej kampanii w historii ST, można zobaczyć na YouTubie. Akcja jest kierowana na rynki: francuski, niemiecki, włoski, krajów Beneluxu, Wielkiej Brytanii i krajów nordyckich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca z Rogerem Federerem i Madsem Mikkelsenem jest idealnym odzwierciedleniem naszej wizji jesieni w Szwajcarii: pory roku, która łączy w sobie naturę, elegancję i tradycję – tłumaczy André Hefti, dyrektor ds. marketingu w ST.

Zdjęcie główne: YouTube

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo

Oslo postawiło na nietypową formę reklamy, która szybko stała się viralem. Główny bohater wideo zapewnia: „Nie przyjechałbym tu” – a to jedynie zapowiedź zgryźliwego humoru.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się